Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال امامیان روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمید حصاری و مهرداد بداغی نیز از خراسان شمالی به این اردوی ملی دعوت شدند که به دلیل آسیب دیدگی از این اردو جا ماندند. 

وی افزود: این اردوی ملی از امروز- ۳۰بهمن- به مدت ۱۰ روز به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

امامیان با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر  از جودوکاران خراسان شمالی در رده نوجوانان هستند، یادآور شد: این استان هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد که یک سوم آن را بانوان کوراشکار تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.

برچسب‌ها تیم ملی ایران جودو خراسان شمالی ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جودو خراسان شمالی تیم ملی ایران جودو خراسان شمالی ورزش ناشنوایان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند

 تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونر‌ها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان