Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه مدت مرخصی زایمان برای زنان شاغل در بخش دولتی و غیردولتی ابلاغ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخشنامه شماره 65782 سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص مرخصی زایمان زنان شاغل به تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بخشنامه، در راستای اجرای بند (الف) ماده (17) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مصوب 24‏/7‏/1400 مجلس شورای اسلامی و حفظ هماهنگی در دستگاه‌های اجرایی موارد ذیل جهت اجرا ابلاغ شد:

1‏- مدت مرخصی زایمان یک قلو و دوقلو و بیشتر برای زنان شاغل در بخش دولتی و غیردولتی به ترتیب نُه و دوازه ماه تمام، با پرداخت تمام حقوق و فوق‌العاده‌های مرتبط تعیین می‌شود. در صورت درخواست مادر تا دو ماه از این مرخصی در ماه‌های پایانی بارداری قابل استفاده است.

2‏- زنان شاغل که در زمان لازم‌الاجرا شدن قانون مذکور، در مرخصی زایمان دوقلو و بیشتر به سر می‌برند و سن فرزندان آنها کمتر از یک سال است، از مرخصی 12 ماه با پرداخت تمام حقوق و فوق‌العاده‌های مرتبط بهره‌مند خواهند شد.

3- تاریخ اجرای این بخشنامه از زمان لازم‌الاجرا شدن قانون مورد اشاره تعیین می‌شود.

لازم به توضیح است که این بخشنامه به امضای میثم لطیفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، رسیده است.

 

دعوت به زندگی | توصیه مهم آیت الله بهجت(ره) درباره بزرگداشت ماه رجب و شعبان + فیلمدعوت به زندگی| از تأمل در دعاهای رجب، شعبان و رمضان تا معنادهی به سبک زندگی + فیلم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده سازمان انرژی اتمی ایران وزارت دفاع ایران وزارت اطلاعات معاونت امور زنان و خانواده خانواده سازمان انرژی اتمی ایران وزارت دفاع ایران وزارت اطلاعات مرخصی زایمان زنان شاغل ابلاغ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.
 
روزنامه اعتماد با مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی گفتگو کرده است. 
 
بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.
 
* بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.
 
 * کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.
 
* این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.
 
* قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.
 
* در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

 

tags # توماج صالحی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • به بهانه کاهش نرخ زاد و ولد در ایران/ چرا زنان ایرانی میلی به فرزندآوری ندارند؟
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران