Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@14:37:50 GMT

آغاز طرح برخورد با تخلفات موتورسواران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۱۳۸۰

آغاز طرح برخورد با تخلفات موتورسواران

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح انضباط بخشی تردد موتورسواران در میدان انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز طرح ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتورسیکلت سواران در ۱۰۳ نقطه از معابر پایتخت به مرحله اجرا در می آید.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس با ده تخلف عمده موتورسواران اعم از تخلف پلاک، حمل بار غیرمتعارف، حمل بیش از حد ظرفیت مسافر، عبور از چراغ قرمز، حرکت خلاف جهت، عبور از خط ویژه، نداشتن مدارک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برخورد می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای مطالبه شهروندان و تدبیر فرمانده کل انتظامی‌ انجام شده و اجرای آن استمرار خواهد داشت خاطرنشان کرد: در این طرح ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و یگان امداد مشارکت دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه طبق آمارها، حدود نیمی از مجروحان تصادفات در تهران مربوط به موتورسیکلت سواران است گفت: ۴۶ درصد از جانباختگان تصادفات نیز موتورسیکلت سواران هستند، موتورسیکلت سوارانی که به دلیل عدم همین قوانین و مقررات جان خود را از دست داده یا جان دیگر کاربران ترافیک را به خطر می اندازند.

سردار رحیمی اعلام کرد: با اجرای این طرح موتورهای متخلف به مدت ۱۲ ساعت به صورت موقت توقیف خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای این طرح به طور رسمی از ساعت ۸ صبح امروز تا حوالی ساعت ۱۰ صبح حدود ۵۶۰ موتورسیکلت سوار متخلف در ۱۰۳ ایستگاه توقیف شده اند که بیشترین تخلف مرتکب شده مربوط به پلاک یعنی نداشتن پلاک یا پوشاندن و مخدوش کردن آن بوده است. پس از آن نیز حرکت در خلاف جهت، حرکت در پیاده رو و خط ویژه و عبور از چراغ قرمز بیشترین تخلف صورت گرفته بوده است.

سردار رحیمی افزود: نکته قابل توجه این است که در این طرح چند دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و سارقان آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نظم و انضباط بخشی به موتورسیکلت سواران مهمترین و پرتکرار ترین خواسته مردم بوده و ما در این طرح به دنبال قانون مدارکردن موتورسیکلت سواران و رعایت حقوق شهروندی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: موتور فرمانده انتظامی تخلفات رانندگی موتورسیکلت سواران فرمانده انتظامی اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود