Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان اصنافی شهردار شیراز در مراسم تست خط گرم خط دوم مترو تا پایانه امیرکبیر، گفت: روسازی شبکه بالاسری و اجرای تست گرم خط ٢ قطار شهری شیراز با اعتبار ٩٠ میلیارد تومان حد فاصل ایستگاه قهرمانان و امیرکبیر به طول پنج کیلومتر، احداث ایستگاه قهرمانان با اعتبار ٣٥٠ میلیارد تومان در شهرک میانرود و ایستگاه امیرکبیر با اعتبار ٣٠٢ میلیارد تومان شامل اجرا و تملک در میدان بسیج انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصنافی با بیان اینکه خط ریلی ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر به طول ۵ کیلومتر تست گرمِ نهایی شد، گفت: تلاش داریم این ایستگاه‌ها تا هفته دولت سال ١٤٠١ آماده‌ مسافرگیری شود.

شهردار شیراز ادامه داد: فاز یک خط دو مترو، یک خط شمالی - جنوبی و به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر است که با بهره برداری از آن شهروندان می‌توانند از میانرود و عادل آباد به مرکز شهر و خط یک دسترسی داشته باشند.

اصنافی با اشاره به سایر پروژه هایی که با نگاه توزیع عادلانه خدمات شهرداری این پروژه ها در نقاط مختلف شهر به صورت همزمان تقدیم شهروندان شد، افزود: از جمله این طرح‌ها می توان به پل شهید علی یار هاشمی خواه در بلوار طلاییه، شبکه هوشمند اعلام هشدار پدافند غیر عامل در معابر مختلف شهر، اجرای پیاده راه بزرگراه مهندسین که پیش از این مورد استقبال شهروندان هم قرار گرفته، ساخت میدان دولت، اجرای فضای شهری خیابان میرزای شیرازی و بوستان محله ای قصردشت، احداث ساختمان پلیس راهور با زیر بنای ١٢٠ متر مربع، تکمیل تفرجگاه چنار راهدار، ساخت بوستان فاطمی در شهرک بزین، بوستان خیابان شمشاد، بوستان شهرک آرین و تعریض پل ورودی شهرک انجیره، کف سازی خیابان مشکین فام، کلینیک دندانپزشکی و همچنین بنیاد سردار شهید استوار محمود آبادی به منظور حفظ و نشر آثار شهید اشاره کرد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اعتبار بخش عمده ای از این پروژه ها از عوارض پرداختی توسط شهروندان تامین شده است. وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرداری شیراز گفت: بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی، بزرگراه شهید استوار، تقاطع مدافعان سلامت، احیای ارتفاعات، احداث بزرگراه ورودی شیراز - اصفهان و تقاطعات آن در غرب شهر از جمله پروژه های در دست احداث شهرداری شیراز است که تقدیم شهروندان می شود.

در ادامه مراسم مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: فاز یک خط ۲ مترو کلانشهر شیراز باید در سال آینده مسافرگیری شود.

طاهری با بیان اینکه حمل و نقل عمومی با کوتاه کردن زمان سفر مردم و کاهش مصرف انرژی، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورد، افزود: عزم شورا و شهرداری شیراز برای تکمیل و راه اندازی خطوط مترو جزم است.

وی عنوان کرد: باید تا سال آینده فاز یک خط دو مترو تا ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع) به صورت کامل به مرحله مسافرگیری برسد و ضمن پیگیری اجرای این فاز از خط دو، خط سه نیز باید اجرا شود.

کد خبر 5428211

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز پروژه عمرانی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا گرگان بارش باران شهرداری شیراز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با مسئولان بانک گردشگری اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: ما از بانک گردشگری به‌عنوان یک بانک تخصصی و متولی در حوزه گردشگری انتظار داریم که در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود فعالیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک گردشگری می‌تواند در این راستا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به‌دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک گردشگری در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهمنامه امضا می‌کنند تا بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت در استان استفاده کنیم.

کد خبر 748853

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری