Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره دلایل گرانی پوشاک در زنجان، گفت: بالا بودن اجاره‌بها‌ی واحدهای تجاری دلیل گرانی لباس در زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در حوزه نظارت از مردادماه نظارت بر روی کالاهای اساسی به عهده سازمان جهاد کشاورزی گذاشته شده است، اظهار کرد: سازمان صمت در این راستا 6 بازرس را به سازمان جهاد کشاورزی منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت سازمان صمت بیشتر بر حوزه کالاهای غیرکشاورزی مانند آهن، فولاد، سیمان، بتن، و موارد مشابه است، ابراز کرد: در پایان سال سازمان صمت بر پوشاک و کیف و کفش بیشتر باید نظارت داشته باشد که موضوع در اولویت است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر مرغ، تخم‌مرغ، گوشت، نان، میوه شب عید و... که سال‌های گذشته بر عهده سازمان صمت بود امسال نظارت و بازرسی بر این کالاها بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: استان زنجان در حوزه پوشاک جزو سه استان گران کشور است.

وی با اشاره به دلایل گرانی پوشاک در زنجان، ادامه داد: گرانی پوشاک در زنجان دلایل متعددی دارد که یکی از آن‌ها بالا بودن قیمت اجاره‌بهای واحدهای تجاری در زنجان است.

فغفوری با بیان اینکه اکثر اصنافی که در پوشاک فعال هستند واحد تجاری برای خودشان نیست و اجاره پرداخت می‌کنند، عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل گرانی لباس این است که بازار فروش پوشاک زنجان محدود به جامعه آماری استان است و از استان‌های دیگر برای خرید به زنجان نمی‌آیند و میزان فروش لباس کم است.

وی با بیان اینکه به دلیل فروش کم لباس در زنجان دخل‌وخرج همخوانی ندارد و به همین دلیل فروشندگان رو به گران‌فروشی می‌آورند، افزود: در بازار لوازم‌خانگی هم جزو استان‌هایی هستیم که از نظر قیمت وضعیت خوبی نداریم و یکی از دلایل آن هم نبود کارخانجات لوازم‌خانگی در زنجان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد