Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:16:01 GMT

کاشت ۷۰۰ اصله نهال اسکوپاریا در جنگل شرق اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۱۶۴۰

کاشت ۷۰۰ اصله نهال اسکوپاریا در جنگل شرق اصفهان

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از کاشت ۷۰۰ اصله نهال در جنگل شرق اصفهان خبر داد و گفت: این اقدام توسط داوطلبان مردمی علاقه‌مند به حوزه فضای سبز انجام شده است.

مجید عرفان منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز از حرکت‌های مردمی حمایت می‌کند، همچنین از همیاران علاقه‌مند به فضای سبز دعوت به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این مراسم را علاوه بر توسعه فرهنگ درختکاری، گام مهم در حفظ و توسعه فضای سبز دانست و خواستار مشارکت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های زیست محیطی شد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: تأثیر فضاهای سبز و بوستان‌ها در ارتقای شرایط زیست‌محیطی به عنوان فضاهای سبز و ریه‌های تنفسی شهرها و کاربری آن در ایجاد نشاط روحی و روانی و حتی نشاط اجتماعی و گذران اوقات فراغت فردی و اجتماعی به عنوان امکاناتی برای ارتقای سطح کیفی شهرها مطرح است.

کد خبر 556582

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر کاشت نهال مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهرداری سازمان های مردم نهاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران

مهدی شیرزاد، جامعه‌شناس و از مدیران سابق حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با «اکوایران» می‌گوید خوابی که شهرداری فعلی برای بوستان‌های فرامنطقه‌ای دیده است، طولانی است.

او مدعی است برخی از شهرداران مناطق مکلف شدند تا زمینی در پارک منطقه‌ای در اختیار پیمانکار بگذارند و مسجد و فرهنگسرا و فضای فرهنگی در فضای داخلی پارک‌ها ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر