Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در جلسه ای با شهردار منطقه ۱۳ ، سه رویکرد مهم این مرکز در زمینه دانش محور نمودن و کاربردی کردن طرح ها و پروژه ها را تشریح و احکام رئیس و دبیر شورای پژوهش این منطقه را اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای معاونان  منطقه ۱۳ و صد و شصت و هفتمین جلسه شورای پژوهش و نوآوری مناطق ۲۲ شهرداری تهران به میزبانی منطقه ، با حضور محمد رئیسی ، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و هیات همراه ، شهردار منطقه ، جمعی از معاونین و مدیران در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ، محمد رئیسی ، رئیس مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران  با بیان اینکه این مرکز به عنوان بازوی فکری و پژوهشی شهرداری تهران سه رویکرد جدید را با توجه به سیاست های مدیریت ارشد شهرداری تهران دنبال می کند، گفت: یکی از این رویکرد ها ، رویکرد تمدنی است که  در راستای اهداف شهرداری تهران و در قالب توجه به آموزه های آئینی و  استفاده از ظرفیت های بومی پیگیری می شود.


او فعال سازی ظرفیت نخبگان در قالب هیات اندیشه ورز را از دیگر رویکرد های مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران برشمرد و افزود: در نظر داریم با راه اندازی شبکه ای از نخبگان در مناطق شهر تهران به عنوان بازوی اجرایی این مرکز ،شهر تهران را با استفاده از این پتانسیل اداره کنیم ، چرا که بعضی مواقع مجموعه مدیریت شهری درگیر مسائل اجرایی می شود و نخبگان می توانند در زمینه فکری با نقد عملکرد شهرداری ، گوشزد کردن نقاط قوت و ضعف ، یاریگر مدیران شهرداری برای پیشبرد امور باشند و بدین ترتیب ، نظام نامه این مرکز  در خصوص رویکرد مذکور به زودی ابلاغ می شود.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران با اشاره به اهمیت کاربست های پژوهشی مناطق، ادامه داد: برای به ثمر رساندن تلاش های پژوهشی ، کمیته کاربست را تشکیل می دهیم تا ضمن ارزیابی عملکرد همکاران ، نتایج این طرح ها که وقت و هزینه صرف آنها شده را در امور شهر عملیاتی کرده تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.  


محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه ،مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران، یکی از مراکز مهم که با رویکرد جدید و تحولات رخ داده ، افق روشنی پیش روی خود دارد، خاطر نشان کرد:   اقدامات زیادی در منطقه انجام شده که هر یک از آنها می تواند به عنوان به موضوع پژوهشی مطرح شود و منطقه ۱۳ آمادگی دارد ، کار مشترکی و جدیدی را برای همکاری با مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران انجام دهد.


در ابتدای این جلسه ضمن معرفی کمیته پژوهش ، نظام نامه پژوهشی ابلاغی شهرداری تهران ،  ماموریت نظام نامه پژوهشی و اعضای  شورای پژوهش و نوآوری ، اهداف و وظایف شورای پژوهش و نوآوری مناطق ۲۲ گانه اعلام و در نهایت عناوین پروژه های انجام شده منطقه ۱۳ مطرح شد.ضمن اینکه از ۱۶۵ جلسه برگزار شده شورای پژوهش در مناطق ۲۲ گانه ، ۹ جلسه در منطقه ۱۳ برگزار شده و این منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه از بیشترین عناوین پژوهشی برخوردار بوده است.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در پایان نشست ، احکام شهردار منطقه ۱۳ به عنوان رئیس شورای پژوهش و نوآوری منطقه ۱۳ و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی به عنوان دبیر شورای پژوهش و نوآوری منطقه ۱۳  از سوی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران مرکز مطالعات شهرداری تهران نخبگان مرکز مطالعات و برنامه شهر تهران رئیس مرکز مطالعات و برنامه شورای پژوهش و نوآوری شهرداری تهران شهردار منطقه برنامه ریزی مناطق ۲۲ منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران