Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:51:35 GMT

تخریب بناهای غیر مجاز در حریم سد البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۱۹۴۳

تخریب بناهای غیر مجاز در حریم سد البرز

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و براساس گزارش رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی وجود این بناهای غیر مجاز مانع از آبگیری سد بوده وخطرات و حوادث  جانی ومالی را برای ساکنین بدنبال داشته و  تخریب این سازه های غیر مجاز باعث پیشگیری از بروز حوادث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: سد البرز بالغ بر750 هکتار حریم محیطی دارد ویکی ازمهم ترین  سدهای استان مازندران برای تامین آب شرب شهرهای بابل، بابلسر ، سیمرغ، قائم شهر، جویبار، فریدونکنار و محمودآباد  وهمچنین تامین کننده آب کشاورزی ودرآینده نزدیک نیز تامین کننده  انرژی است. اکبری تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی 70 درصد حریم  محیطی سد با کمک وهمیاری مردم و هوشیاری روستاهای اطراف، آزادسازی شده است و30 درصد باقی مانده متعلق به  افرادی است که مشکلات حقوق وقضایی دارند و به زودی با کمک مردم، مسئولین وآب منطقه ای کاملا آزادسازی خواهد شد. رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: افراد ذی نفوذ به دنبال ساخت روستاهای جدید  و بنا در اطراف سد بودندکه مطابق قانون احداث هرگونه روستا درحریم سد ممنوع است و باتوجه به سیاست های دستگاه قضایی، دستورات اکید رئیس محترم قوه قضائیه وپیگیری های این شورا، آزادسازی حریم جنگل ها ،رودخانه ها وسدها دردستور کار قراردارد  وبا متخلفان برخورد قاطع قانونی می شود. 48 کد خبر 1604549

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو