Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال بانوان گفت: باریج اسانس معادلات لیگ برتر والیبال زنان را بهم ریخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسما ناصری کارشناس والیبال بانوان در مورد رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان که با قهرمانی باریج اسانس خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که مسابقات امسال نسبت به ادوار گذشته سطح بالاتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقع می‌رفت سایپا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازهم بتواند به روی سکوی نخست قرار بگیرد، اما باریج اسانس با انگیزه بالای خود توانست معادلات را بهم بریزد.

وی ادامه داد: کاشانی‌ها بازی‌های حساسی را پشت سر گذاشتند تا به فینال راه پیدا کردند. آنها هیچ مسابقه‌ و حریفی را دست‌کم نگرفتند و در پایان با انگیزه بالایی که داشتند توانستند به هدف خود برسند. در بازی فینال کاشانی‌ها دست از تلاش برنداشتند و برای هر امتیاز جنگیدند تا تیم قدرتمند سایپا را از پیش‌رو بردارند.

کارشناس والیبال بانوان در مورد دیدار رده‌بندی بین ذوب‌آهن و پیکان، گفت: ذوب‌آهن از جمله تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی والیبال بانوان است. آنها بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش خوبی را در اختیار داشتند و عدم صعود آنها به فینال نوعی ناکامی برایشان محسوب می‌شد. با این حال آنها دست از تلاش برنداشتند و توانستند تیم جوان و با انگیزه پیکان را مغلوب کنند. در دیدار رده‌بندی ذوب‌آهن به خوبی از تجربه خود استفاده کرد.

ناصری افزود: در سوی دیگر نباید از این موضوع هم به سادگی عبور کرد که پیکان تیمی جوان و آینده‌دار بود. امیدوارم مسئولان پیکان جوانانی که پرورش داده‌اند را به راحتی از دست ندهند و با سرمایه‌گذاری روی آنها به آینده والیبال بانوان ایران کمک کنند. همچنین باید از داورزنی و محمدیان و سایر مسئولان فدراسیون تشکر کنم که برنامه‌ریزی خوبی را برای بانوان انجام دادند. برنامه بازی‌های امسال خوب بود و همین امر موجب شد تا رقابت‌ها نسبت به ادوار گذشته بهتر و با کیفیت‌تر باشد.

وی در مورد حضور الساندرا کمپدلی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، تصریح کرد: آرزو می‌کنم که کمپدلی بتواند تحول خوبی در والیبال بانوان ایران ایجاد کند. او را ولاسکو به فدراسیون ایران معرفی کرده و قطعاً دانش این مربی می‌تواند به ایران کمک کند. بانوان ایران پتانسیل بالایی دارند و باید شکوفا شوند. امیدوارم بانوان بیشتر دیده شوند و بتوانند قدرت خود را به همه ثابت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال بانوان بانوان ایران باریج اسانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در عملیات «وعده صادق» ایران به عنوان ابر قدرت نظامی منطقه شناخته شد، ابراز داشت: ایران کاری کرد تا هیمنه اسرائیل در دنیا شکسته شود و لذا این دستاورد بزرگی برای امت‌های مسلمان است.

وی ضمن بیان اینکه با انجام عملیات وعده صادق حاکمیت اطلاعاتی صهیونیست‌ها از بین رفت، افزود: این باعث بر هم زدن معادلات قدرت به نفع ایران و ملت‌های مسلمان دنیا شده است.

خطیب موقت نمازجمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت رژیم منحوس اسرائیل در منطقه بود، ابراز داشت: این معادله اکنون با محوریت و راهبرد جدید به نفع مردم مظلوم فلسطین رقم خورده است.

سعیدی شاهرودی ضمن بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی همینه اسرائیل را در جهان فرو ریخت، تصریح کرد: اجرای این عملیات این رژیم منحوس را از رسیدن به اهداف خودشان برای ادامه حیات باز داشت.

وی ضمن بیان اینکه اسرائیل چهار راهبرد برتری اطلاعاتی، غافلگیری نیروهای حماس، انتقال جنگ به خارج سرزمین‌های اشغالی و عدم غافلگیری در حملات حزب الله را در برنامه خود داشت، بیان کرد: طوفان الاقصی و وعده صادق، اسرائیل را در رسیدن به این راهبردها ناکام گذاشته است.

کد خبر 6095730

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!