Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آقا محمدی ظهر شنبه در نشست قرارگاه اجتماعی البرز افزود: این ۲ هزار و ۲۰ محله بیش از ۲۰ میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۲ تهران پایلوت به لحاظ منطقه و به لحاظ استانی، استان خوزستان پایلوت اجرای طرح تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار بوده است.

آقا محمدی گفت: اقدامات لازم در اجرای طرح توانمندسازی و تحول این ۲ هزار و ۲۰ محله که با مشارکت نهادهای کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده بین این دستگاه‌ها تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آورشد: اکنون اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی و شهرداری‌ها هم برای اجرای این طرح همکاری دارند.

آقا محمدی گفت: همچنین با وزارتخانه‌ها هماهنگ شده طی تفاهم نامه‌هایی از ظرفیت ورزشکاران و مدارس نیز در اجرای طرح تحول و توانمند سازی این ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در اکثر محلات یک سوم جمعیت اتباع هستند، گفت: این موضوع مهم نیز مورد تدبیر قرار گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در این محلات در بحث بهداشت و درمان برای پزشکان خانواده و بیمه سلامت هماهنگی شده و گام اول طرح مذکور آن است که همه مردم بیمه درمان داشته باشند.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت در تمام استان‌ها برپا شده و برای همه باید تشکیل پرونده الکترونیکی صورت گیرد.

آقا محمدی ادامه داد: در خصوص بیماری‌های صعب العلاج در هر محله‌ای نماینده هلال احمر حاضر شده و پرداخت‌ها برای نسخه‌ها صورت می‌گیرد.

وی در زمینه تأمین مسکن این محلات نیز گفت: اکنون طرح‌های ملی مسکن را داریم ولی در این طرح‌ها شرایطی است که یک عده ندارند ولی مادرصدد هستیم تا تعاونی آرزوی مسکن را تشکیل دهیم در محلات تا با شرایط و امکاناتی که افراد دارند برای آنان راهکار ارائه دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نبود فضای تحصیل از مشکلات محلات کم برخوردار است.

وی گفت: اشتغالزایی، سرگرمی‌های محلی از جمله فوتبال خیابانی برای پسران و بازی وسطی برای دختران، پیش بینی فضای ورزش برای بانوان، طرح‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این محلات است.

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور افزود: اشتغال برای زنان سر پرست خانوار و معتادان نیز در اجرای طرح تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار مدنظر است.

وی خاطرنشان کرد: برای محلات کم برخوردار در اجرای طرح تحول و توانمندسازی عناوینی مانند شهردار کوچه و بانو یار نیز در نظر گرفته شده است.

در این نشست گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی اعضای قرار گاه اجتماعی البرز که امروز رسماً کار خود را آغاز کرد ارائه شد.

کد خبر 5428266

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آقامحمدی مجمع تشخیص مصلحت نظام حاشیه نشینی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا بارش باران گرگان محلات کم برخوردار اجرای طرح تحول اجرای طرح آقا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن