Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:26:29 GMT

فسادستیزی و مردم یاری از ویژگی‌های دولت سیزدهم است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۰۶۱

فسادستیزی و مردم یاری از ویژگی‌های دولت سیزدهم است

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که فسادستیزی، مردم‌یاری و تحول‌خواهی سه ویژگی بارز و مهم دولت سیزدهم است.

اسماعیل محبی‌پور شنبه ۳۰ بهمن در جلسه تکریم‌ و معارفه فرمانداران‌ قدیم‌ و جدید شهرستان خرم‌بید، فساد ستیزی، مردم یاری،و تحول خواهی را سه ویژگی مهم دولت جدید دانست و تصریح کرد : رزمنده بودن در مقابل فساد، با مردم و برای مردم بودن، عدم‌حرکت در یک‌ مسیر تعریف شده و حرکت کردن برای توسعه همه جانبه با نقش مشورتی و ایجاد امنیت و ارامش می تواند ما را در مسیر صحیح خدمت رسانی سربلند سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استانداری فارس ضمن اشاره به پتانسیل های این شهرستان در حوزه منابع تجدید ناپذیر، اضافه کرد: در نظر گرفتن‌ مسایل زیست محیطی در کنار فعالیت های اقتصادی امری مهم و قابل توجه بوده که نتیجه آن عدالت و رفاه جمعی و اجتماعی است.

محبی‌پور ضمن یادآوری اینکه ظرفیت های بسیاری در خرم بید وجود دارد، خاطرنشان کرد: با یک آمایش سرزمین و مدیریت منابع موجود می‌توان از این شهرستان یک الگوی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی کلمه ارائه داد.

او با تاکید بر اینکه نباید کوهستان ها را به بهانه استفاده از منابع مخدوش کرد، گفت: از بین‌ رفتن‌ جنگل ها، رودخانه ها، کوه ها واستفاده بی رویه و بی منطق،بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی خیانت به کشور است. منابع این منطقه نیز مانند منابعی چون‌نفت تجدید ناپذیر است.

محبی‌پور گفت: معادن این‌ منطقه گنجینه بین‌نسلی ماست که از نسل های گذشته به دستمان رسیده و با استفاده از تکنولوژی باید آنها را کشف و استخراج کنیم‌.کسی حق ندارد با استفاده بی رویه و بی منطق این‌منابع را از بین برده و باعث تخریب و مخدوش شدن چهره طبیعتی شود که در معرض دید و بطن زندگی مردم است.

معاون استانداری فارس همچنین از نیروی انسانی به عنوان دیگر ظرفیت های بالای شهرستان‌ یاد و اضافه کرد: کشف و شناسایی و استفاده صحیح از ظرفیت های نیروی انسانی در حوزه های مختلف نیز از دیگر موصوعات‌مهمی است که باید به آن‌نگاه ویژه و خاص داشته باشیم.

محبی‌پور در ادامه، مرادی زادگان را جزو نیروهای خوشنام‌ وزارت کشور و استانداری محسوب و اضافه کرد: مرادی زادگان از نیروهای با تجربه و انقلابی است که در عرصه جبهه دفاع مقدس حضور داشته و بعد از ان در مجموعه نظام جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف خدمت نموده است.

به گزارش ایسنا، در این‌ جلسه با قدردانی از فعالیت پنج ساله صادق کریمی فرماندار پیشین خرم‌بید، امیرحسین مرادی‌زادگان‌ به عنوان فرماندار جدید آن شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دولت سیزدهم اسماعیل محبی پور محبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس