Web Analytics Made Easy - Statcounter

تئاتر «خانه سیاه است» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر روز یکشنبه اول اسفند ماه با حضور قطب الدین صادقی، مدرس و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایران آنلاین، نمایش «خانه سیاه است» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر از روز یکشنبه اول اسفند ماه اجرای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند، این در حالی است که قطب الدین صادقی نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و مدرس شناخته شده تئاتر کشورمان در قالبی نمادین آغازگر اجرای اول این اثر نمایشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئاتر «خانه سیاه است» عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر به تهیه کنندگی مهدی کریم‌پور و کارگردانی محسن اردشیر است که از روز اول اسفند ماه سال جاری در تالار اصلی این مجموعه اجرای خود را آغاز می کند.

در نمایش «خانه سیاه است» که به گفته دست اندرکارانش نمایشی در باب آثار، اشعار و زندگی فروغ فرخزاد است،‌علی قاجاری، محمدرضا شریفی، علیرضا شریفی، پونه قدیری، محمد امین پازوکی، هانیه بذرافشان، فاطمه موسوی، آرزو صراف‌رضائی، امیرحسین اسفندیاری، لیلا بروفه، المیرا حسنلو، فروغ درویش‌زاد، سوزان عمران، پارساجوهری فرد، شکیبا رنجبر، مریم موسوی، کوثررنعمتی، محمد محنانی، آوا مهماندوست، رحمان اسماعیلی، پریسا حسین زاده، مبینا رحیمی، دالیا خندانی، فاطمه زهرا آقائی، شایان میرحسینی، مهران عبدی، پیام زمانی، پریناز بور، نرگس میرفتاح،  ابوالفضل شاکری، افسانه زنگنه، فاطمه شیخلر و علی نعمتی و آرمیتا لطفی به عنوان بازیگر حضور دارند.

محسن اردشیر نویسنده، طراح و کارگردان، مهدی کریم پور تهیه کننده، عبدالرضا شیبانی مشاور کارگردان، مسلم آئینی دراماتورژ و برنامه ریز، موسسه فرهنگی هنری جهان نمایش سکوت مجری طرح، سامان خلیلیان سرپرست گروه، افشین نبی‌پور طراحی حرکت، داود طهماسبی مدیرتولید، محسن اردشیر طراح صحنه و لباس، مجید ادراکی طراح گریم، امیر محمد بهزادی موسیقی و افکت، محسن اردشیر طراح نور، سپیده موحدی صدا، محمود محمودپور اجرای دکور و آکسسوار، مسلم آئینی، محمود محمودپور، فاطمه موسوی، کیمیا شفیع زاده گروه کارگردانی، جیران جلالی منشی صحنی، بابک صفری طراح پوستر و گرافیک، عمران هاشمی طراحی تیزر، محسن بیده مدیر تبلیغات، سید مهدی موسوی تبار طراحی گرافیک موشن، ری را حیدری عکاس، گروه آتلیه پریا و داود طهماسبی فیلمبردار، محمود محمودپور و ابوالفضل شاکری تدارکات هم گروه اجرایی نمایش «خانه سیاه است» را به عهده دارند.

نمایش «خانه سیاه است» از روز یکشنبه اول اسفند ماه ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خانه سیاه تالار اصلی اول اسفند ماه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان