Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس شورای شهر با انتقاد از عدم پرداخت بدهی بخش مرکزی به شهرداری یزد، خواستار پرداخت بدهی روستاهای بخش مرکزی به شهرداری یزد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیزد، عزیزالله سیفی امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: از سال 85 که سیاست تمرکز وجود ارزش افزوده مطرح شده، دارایی بر اساس جمعیت مبالغ را توزیع می‌کند و با وجودی که شهرداری یزد برخی خدمات روستاهای بخش مرکزی یزد را ارائه می‌کند، هنوز هزینه‌ای به شهرداری پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نشست‌های مختلفی در این زمینه برگزار و مقرر شد که در حال حاضر بدهی‌های سال 1400 پرداخت شود و در مراحل بعدی بدهی سال‌های قبل از آن هم پیگیری شود ولی با وجودی که این مصوبه در فرمانداری انجام شده، از پرداخت این مبلغ به شهرداری خودداری شده است.

سیفی از دهیاران، بخشدار بخش مرکزی و فرماندار یزد خواست که با وجود تداوم سرویس‌دهی شهرداری به بخش مرکزی یزد تا پایان سال با نظر موافق اعضای شورای شهر، بدهی‌های شهرداری را پرداخت کنند تا شهرداری هم بتواند هزینه‌های زیاد این موضوع را پرداخت کند.

انتقاد اعضای شورای شهر سنندج از عملکرد مدیریت شهری؛ شهردار استیضاح می‌شودجلسه شورای شهر زنجان / پیمانکاران علاقه‌ای به همکاری با شهرداری ندارندپاسخ عضو شورای شهر مشهد به موضوع دو شغله بودنش؛ از شورا حقوق نمی‌گیرم

نایب رئیس شورای شهر یزد به هنجارشکنی صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر گفت: اگر به اصول و ارزش‌های یک ملت و دینی حمله شد، این حساسیت و غیرت دینی وجود نداشته باشد که در برابر آن ایستادگی شود، حرمت‌شکنی تداوم پیدا کرده و خیلی از ارزش‌های دینی را زیر سوال می‌برند.

وی با اشاره به اینکه چنین اقداماتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست بیان کرد: ارزش حجاب، عفاف و دیگر اصول و احکام دینی مسئله‌ای نیست که یک شخص در یک جشنواره بخواهد آن را زیر سوال ببرد.

سیفی تاکید کرد: علاوه بر اینکه چنین اقدامی را محکوم می‌کنیم، از مسئولان می‌خواهیم برخورد لازم را داشته باشند و به گونه‌ای عمل شود که جلوی چنین مسائلی گرفته شود.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری یزد شورای شهر بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ورزشی باغ جنت شیراز و سایر ظرفیت‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ شیراز گفت: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی همانند ورزش‌های توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مسیر پیاده‌روی و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ بوستان بزرگ جنت بازدید شد.
مصطفی کیانی رحیمی افزود: این بوستان به عنوان یک ظرفیت زیست کیفی منطقه چهار شهرداری باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکرد آن صورت گیرد.
عضو شورای شهر شیراز افزود: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن در منطقه ۴ می‌توان به ساخت۲ زورخانه در بوستان نوید محمدی و در  باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.
او گفت : اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش‌بینی و به تصویب شورا رسیده است که امیدواریم بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به اتمام برسد.
شهردار منطقه ۴ شیراز هم با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از باغ بزرگ جنت گفت: امیدوارم در آینده به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.
حسام‌الدین اسدزاده افزود: این بوستان پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس