Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:27:39 GMT

سعیدی: به دنبال انتخاباتی شفاف هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۳۸۷

سعیدی: به دنبال انتخاباتی شفاف هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: دستور جلسه چهل و نهمین مجمع کمیته برای همه اعضا 2 هفته پیش ارسال و مطابق آن گزارش حسابرس قانونی عملکرد مالی 99 در هیات اجرایی بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت، همین طور موضوع تعیین حسابرس برای سال 1400. اینکه چرا مجمع 17 اسفند انتخاباتی نیست، بارها دلایل آن ذکر شده و ما به دنبال انتخاباتی شفاف و بدور از هر گونه شائبه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل کمیته ملی المپیک، افزود: باید تلاش کنیم مجمع در کوتاهترین زمان برگزار شود اما در هیات اجرایی حتی زمان 17 اسفند برای انتخابات اعلام شد. ستادی تشکیل دادیم و دستورالعمل اجرایی را در 3 جلسه به تصویب رساندیم که در 25 ماده و 11 تبصره تصویب و به اعضای مجمع ارسال شد. قرار است دستورالعمل ترجمه و به IOC ارسال شود. 

وی گفت: درباره زمان انتخابات مجمع تصمیم خواهد گرفت و در این مجمع در خصوص موارد مختلف مانند تعیین حسابرس و همین طور بررسی دستورالعمل صحبت می‌شود و هر چه مجمع به آن برسد مبنای برگزاری انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی