Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو گفت: فدراسیون فوتبال قول داده‌اند تا پایان این ماه جمع‌بندی نهایی نسبت به عقد قرارداد با کادرفنی را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست هم‌اندیشی مسئولین کمیته ملی المپیک با اصحاب رسانه و کنفرانس مطبوعاتی رضا صالحی‌امیری در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علاوه بر رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی، اصغر رحیمی و پیمان فخری هم حضور داشتند.

پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو در این نشست اظهار داشت: تا الان ۱۰۵۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت رسمی بازی‌ها ثبت‌نام شده و ۲۶ فدراسیون مدارک‌شان را کامل داده‌اند. با ۵ فدراسیون دیگر مکاتبه انجام کرده‌ایم و ثبت‌نام‌شان انجام‌می‌شود. اقدامات صورت گرفته و شرایط خوبی داریم. نظارت مستقیمی از برگزاری اردوهای تیم‌ها داریم، بازدید دوره‌ای می‌کنیم و در ماه‌های پایانی تزریق مالی مجددی از سوی کمیته ملی المپیک صورت خواهد گرفت.

وی افزود: میانگین بیش از ۱۳۰ درصد بودجه پرداخت شده و این مبلغ آتی در راستای حمایت از کاروان‌مان در بازی‌های آسیایی‌ست. درباره لباس کاروان هانگ‌ژو خبرهای خوشی در راه هست و لباس‌های خوبی در حال ارزیابی قرار گرفته. یکی از بهترین شرایط پوششی را خواهیم داشت و جدی کار می‌کنیم. منتظر لغو محدودیت‌های مسافرتی به چین هستیم و دو گزینه برای پرواز به چین داریم که پروازهای چارتری، برخی محدودیت‌ها را برای ما خواهد داشت. پروتکل‌های سختی ممکن است پیش بیاید و باید ببینیم که چه می‌شود.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو درباره اینکه لیست رشته های اعزامی بسته شده و یا باز هم ممکن است به کاروان ایران اضافه شود، گفت: تا خردادماه فرصت به رشته‌ها داده می‌شود و اگر‌ پیشرفت محسوسی در عملکردشان طی مسابقات پیش‌رو دیده شود، به کاروان ممکن است اضافه شوند. فردا روز آخر پیش‌ثبت‌نام اولیه است و فدراسیون‌ها هم به اهمیت بازی‌های آسیایی قائل هستند.

وی درباره مباحث دوپینگ گفت: بحران دوپینگ نداریم؛ افراد اعزامی تست دوپینگ هم داده بودند و نمی‌شود هر هفته از هر فرد اعزامی تست گرفت. در بازی‌های آسیایی هماهنگی با ستاد مبارزه با دوپینگ انجام شده و لانگ‌لیست اقدام می‌کنیم.

فخری در پاسخ به وضعیت تیم فوتبال امید بیان کرد: مجدد با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و هماهنگی‌هایی با مهدی مهدوی‌کیا انجام شده برای اعلام اسامی تیم امید. از آقای کامرانی‌فر خواسته‌ام این فرایند را تسریع کنند اما موفق به ارتباط با میرشاد ماجدی نشدم. قول داده‌اند تا پایان این ماه جمع‌بندی نهایی نسبت به عقد قرارداد با کادرفنی را انجام بدهند.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های ما وضعیت فدراسیون‌هاست و انتخابات‌ها دارد برگزار می‌شود. امیدوارم این چند فدراسیون باقی‌مانده هم تعیین‌تکلیف شود. برای ۳ رویداد سال آتی بحث لباس را کمیته انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی المپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور