Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط شیوع گسترده سویه امیکرون، مدارس ابتدایی و متوسطه اول همچنان به صورت غیر حضوری و مدارس متوسطه دوم و دانشگاه‌ها به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ریاست محترم جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اتخاذ تدابیر ویژه بومی سازی شده برای جلوگیری از شیوع امیکرون به استانداران اختیارات ویژه ای نیز داده اند.

عبداللهی گفت: بر این اساس ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی استان بدنبال راهکارهای مؤثر برای شکستن این چرخه شیوع تصمیم سازی و اقدام کنیم.

وی افزود: حتی یک مورد فوت هم برای ما دردناک و تأسف بار است از این رو باید هر چه در توان داریم برای پیشگیری و درمان به کار گیریم.

استاندار البرز گفت: ما در خط مقدم مقابله با کرونا هستیم بنابراین باید با تمام ظرفیت‌های موجود در میدان باشیم.

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود و تعطیلاتی که در پیش داریم، هر چه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل لازم را برای پیش بینی‌های لازم، ارائه دهد.

کد خبر 5428325

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز ستاد ملی مقابله با کرونا مجتبی عبداللهی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان عکس استانها اردبیل آیین اعتکاف واکسن کرونا تبریز گرگان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود