Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:13:34 GMT

تحقق عدالت مهمترین راهبرد دولت سیزدهم است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۶۳۴

تحقق عدالت مهمترین راهبرد دولت سیزدهم است

سید «محمدرضا حسینی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک افزود:  مبارزه و مقابله با فساد و تبعیض مسیر دسترسی به عدالت برای کارگزار نظام اسلامی در هر مجموعه است و دستیابی به عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض بدون شک با سختی‌هایی همراه است.

وی بیان کرد: مباره با فساد  کاری سنگین است و هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم باز هم کم است چرا که امام راحل فرمودند، این مردم بهتر از مردم زمان رسول الله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تبعیض مردم را جان به لب کرده و باید برای مقابله با آن باید هزینه کرد و هر مدیر انقلابی در هر زمانی که در مسیر خدمت قرار دارد، باید در این راستا تلاش کند.

وی تصریح کرد: همه مدیران این دولت باید مردم را ولی نعمت خود بدانند و برای مردم وقت بگذارند و درب اتاق‌های آنها همیشه به روی مردم باز باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز مردم دولتی را انتخاب کرده‌اند که از روسیه مستقیم به جنوب کرمان می رود، مردم از چنین رئیس جمهوری توقع دارند و مدیران این دولت هم باید با این روحیه باشند.

حسینی بیان کرد: مهمترین معیار مدیران در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقویت رویکرد مردمی در ادارات کل است و مردم باید درک کنند که دولت تغییر کرده است. 

وی گفت: مسئولیت به عنوان یک امانت در جمهوری اسلامی از بچه‌های ما بایستی عزیزتر باشد زیرا این امانت را شهدا به دست ما داده‌اند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هر فردی در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد، وامدار امام خمینی(ره) و شهدا است و باید تنها برای مردم کار کند.

حسینی اظهار داشت: مدیران باید خود را کارگزار امام زمان عج بدانند تا مردم با رفتار مدیریتی مدیران به اسلام ایمان بیشتری پیدا کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در خدمت‌گزاری به مردم جناح، گروه و قبیله تفاوتی ندارد اما در انتصابات باید افرادی روی کار آیند که بتوانند اهداف دولت را به پیش ببرند.

وی تاکید کرد: تغییر و تحولات طبیعی است و دولت که تغییر می‌کند، مردم توقع دارند نفرات جدید روی کار آیند و دولتی جدید روی کار آمده و مردم توقع دارند اتفاقی رخ دهد.

وی بیان کرد: خداوند متعال همه ما را به عدالت امر کرده و این مهم از ابتدابوده و تا ابد هم خواهد بود، حضرت علی (ع) در محراب عدالت به شهادت رسید، امام حسین (ع) برای برپایی عدالت خون پاک خود را نثار کرد، حضرت زینب (س) برای عدالت مصیبت کشید و فلسفه انقلاب اسلامی ایران هم برای عدالت بوده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هدف و قله عدالت در آیین، مکتب و انقلاب ما انکار ناپذیر است و در این کشور بیش از ۱۰۰ هزار شهید فدا شده تا در این نظام و انقلاب عدالت برپا شود.

حسینی گفت: مردم اگر پای صندوق‌های رای می‌آیند، مهمترین خواسته آنها عدالت و دوری از فساد و تبعیض است و عدالت باید در اولویت همه کارگزاران نظام اسلامی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تغییر و تحول‌ها اگر در رسیدن به عدالت کمک نکند، بی‌فایده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: سرمایه مردمی بالاترین سرمایه نظام است و بعد از خدا باید به پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم و هر کاری باید با نیت الهی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: مسئولیت امانت است و همه چیز در این دنیا فانی و گذراست.

سید «مجتبی آل یاسین» افزود: اما عملکردها می‌ماند و همه مدام در حال امتحان هستند و امام راحل فرمودند محل کار هر کسی محل امتحان او است.

وی بیان کرد: مهم نیت‌ها است و امید است هر فردی در هر مسئولیتی که قرار دارد تنها برای رضای خدا گام بردارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم در ادامه این آیین گفت: امید است در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه همه جانبه این استان با قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های مهم و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دولت مردمی گام‌های موثری برداشته شود.

«جمشید امیدی» افزود: همه تلاش ها در خدمتگزاری به مردم به کار گرفته شده و امید است وظایف محوله را از جمله استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل دستگاه‌های تابعه،اتاق تعاون، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در راستای هم افزایی رعایت اصل سه جانبه گرایی امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و مادی،  تعادل در نظام جبران خدمت کارگران، حمایت از شرکت‌های تعاونی و فراهم نمودن زمینه‌های سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال با هدف موفقیت و کسب نتایجی که موجبات رضایت خداوند باشد را به بهترین شکل انجام دهیم.
در پایان این آیین از زحمات «بهزاد سام دلیری» مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تقدیر شد و «جمشید امیدی» به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی مراسم معارفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی مراسم معارفه اراک استان مرکزی مراسم معارفه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: موضوع شورا از مهمترین مباحثی است که در ادبیات و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر شده و از ارکان و وجوه حکمرانی مردمی امام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در قانون اساسی تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی و مهمترین ویژگی امام و رهبری توجه و اتکا به نیروی مردمی بوده و هست، افزود: نوع رفتار و مسلک امام نشان می‌دهد اتکای اصلی به مردم داشتند.

استاندار کردستان ایجاد حساب ۱۰۰ امام، راه‌اندازی کمیته امداد امام و تشکیل بسیج مستضعفین در راستای توجه به محرومان و مردم را از دستاوردهای امام راحل در اوایل شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: معتقدم خدمات شهری و روستایی در چهارچوب مدیریت و شوراها باید تعریف شود و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی از زیرمجموعه شورا تعریف شوند.

وی به شکل گیری مجلس جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی توانمند و مجرب هستند و باید در جایگاه خود اثرگذار باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال اخیر در استان ۱۴۰ سفر شهرستانی و روستایی داشته‌ام، افزود: در این سفرها مشکلات مردم از نزدیک شنیده شد و معتقدم باید با حضور در میان مردم مشکلات احصا و رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و قیر تأمین شد که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: کمک دولت به دهیاری‌ها نیز در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

زارعی‌کوشا به رویدادهای فرهنگی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: رویداد هزار دف در پالنگان با پیش بینی پنج هزار نفر جمعیت برنامه‌ریزی شد اما به رویداد منحصربفردی تبدیل شد که جمعیت بی‌شماری به این روستا مراجعه و در رویداد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها در سایر روستاهای استان نیز برگزار شده و مورد استقبال مردم بوده است.

وی مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای استان و بازگشت ۴۰ هزار نفر مردم از روستا به شهر، اجرای راههای روستایی را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خواند و گفت: باید با همدلی و برادری بتوانیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

کد خبر 6090695

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف