Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:55:21 GMT

گوشت گوسفند منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۲۷۷۱

گوشت گوسفند منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

مهدی روشن روز شنبه در نشست خبری با موضوع تنظیم بازار که در سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: گوشت مورد نظر از داخل استان تامین شده و با کیفیت است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین گوشت گوساله منجمد در استان وجود ندارد و میزان ذخایر بیش از هر سال است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: امسال ۱۷ هزار راس دام عشایری با قیمت هر کیلوگرم ۸۲ هزار تومان از عشایر این استان خریداری شده و ۱۰ هزار تن جو در اختیار عشایر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار راس گوسفند از روستائیان به قیمت هر کیلوگرم ۶۵ هزار تومان خریداری شد و در قبال هزینه آن کنسانتره و پول نقد پرداخت شده است.

روشن بیان کرد: در زمینه تامین نهاده‌های دامی از جمله ذرت، سویا و جو تا امروز ۱۵۰ هزار تن نهاده از انبارهای استان خارج و تحویل دامداران و مرغداران شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی هم گفت: خراسان جنوبی از اولین استان‌هایی است که ذخیره‌سازی میوه نوروزی را به‌طور کامل جز پرتقال والنسیا انجام داده و از ۸۰۰ تن سهمیه میوه تاکنون ۷۱۰ تن جذب و ذخیره‌سازی شده است.

وحید ضیائیان احمدی افزود: در مورد قیمت و نحوه عرضه میوه نوروزی در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم‌گیری می‌شود.

برچسب‌ها گوشت قرمز دام و طيور نهاده های دامی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز دام و طيور نهاده های دامی گوشت قرمز دام و طيور نهاده های دامی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول