Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد ناصری روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با اشاره به فعالیت‌های نهاد انقلابی امور تربیتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: تناسب برنامه‌های امور تربیتی با نیازهای جامعه یک اولویت است.

او اظهارکرد: تهاجم‌های فرهنگی سازمان یافته و اثرات منفی جهانی شدن که تعارضاتی را با ارزش‌های معنوی و انقلابی ما دارد خطراتی را برای نسل در حال رشد بوجود آورده است که با هدایت مقام معظم رهبری که تکالیفی را برای دستگاه‌های تربیتی و فرهنگی در این خصوص تعیین کرده‌اند، رشد این آسیب‌ها کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تجارب خوبی در برگزاری برنامه‌ها در هفته تربیت اسلامی در سال‌های گذشته بدست آورده‌ایم که حتی در شرایط موجود کرونایی هم می‌توانیم برنامه‌های خوبی اجرا شود.

ناصری عملکرد حوزه پرورشی و فرهنگی را در سال‌های اخیر خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال‌های اخیر چه در حوزه پرورشی و فرهنگی و چه حوزه تربیت بدنی و سلامت استان در بخش‌های توسعه نیروی انسانی متخصص و امکانات و نیز فضاهای ورزشی اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با تامل و تعمق درباره اهداف و سیاست‌های تاسیس امور تربیتی حاکی از اهمیت و اثربخشی آن می‌باشد.

سیدغلامحسن خلیلی موسوی افزود: نهاد امور تربیتی همچنین بیانگر رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت متوازن دانش‌آموزان از طریق شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان، توجه به کرامت انسانی آنها، تربیت افراد شجاع، خوش‌خو، خیرخواه، امیدوار به آینده، بلند همت، دارای نگرش مثبت در قضاوت‌ها و اعلام نظرها، خلاق، پرسشگر، جستجوگر، اهل فکر و نوآوری، دارای جرات و شهامت برای ورود به میدان‌های علمی ناشناخته، منضبط، قانون‌شناس و قانون‌مدار است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی مدارس اردبیل دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی مدارس اردبیل آسیب های اجتماعی مدارس اردبیل دانش آموزان امور تربیتی برنامه ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود

رضا مراد صحرایی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه بندی شوند افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می شود.

بنا به این گزارش، ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند