Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب هیئت وزیران «محمدرضا اسکندری» به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند معرفی شد.

به گزارش برنا، با تصویب هیئت وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه  1400/11/30 ، «محمدرضا اسکندری» را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند اعلام و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه در این تصوب نامه آمده است: 
آقای محمدرضا اسکندری به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند به مدت سه سال جایگزین آقای اسماعیل زمانی می شود. 
این تصویب نامه در تاریخ 1400/11/30 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
لازم به ذکر است آقای محمدرضا اسکندری در تاریخ 23 مهرماه 1400 با حکم سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان سرپرست منطقه آزاد اروند تا کنون مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور ریاست جمهوری محمدرضا اسکندری مناطق آزاد هیئت مدیره محمدرضا اسکندری آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند