Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌دهد و تعامل رسانه‌ها در انعکاس این خدمات ضروری است.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی در نشست با رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه در راستای پیاده سازی سند تحول و تعالی، انعکاس اقدامات سازمان را در آگاه سازی عموم مردم و دستگاه‌ها بسیار پراهمیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحول بنیادین سازمان در حرکت به سمت هوشمندسازی گفت: جهش‌های سازمان همواره با حمایت قوه قضاییه بوده است.

بابایی در کاداستر اراضی زراعی نقش رسانه را در باورپذیری و ترغیب کشاورزان عزیز جهت مستندسازی اراضی تحت تملک خود ضروری عنوان کرد.

معاون رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه است گفت: با راه اندازی قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی در تمام استان‌ها اقدامات بسیار مطلوبی در صدور اسناد کاداستری صورت گرفته است.

وی بازدید از واحد‌های ثبتی را از اولویت‌های سازمان در جلب رضایتمندی مراجعین نام برد و اظهار کرد: سازمان متبوع با ۶۰۰ واحد ثبتی و ۱۳ هزار نیروی انسانی در حال فعالیت میباشد که رضایتمندی مراجعین و نحوه خدمات رسانی این واحد‌ها به طور مستمر مورد رصد قرار می‌گیرد.

بابایی اتمام کاداستر اراضی ملی را در سال جاری از اقدامات ارزنده سازمان نامید و افزود: با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان جهادی سراسر کشور این اقدام عظیم میسر گردیده و کاهش جعل و مبارزه با زمین خواری را از دستاورد‌های اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور برشمرد.

بابایی با اشاره به برون سپاری ٢٠ فرآیند ثبتی به دفاتر اسناد رسمی عنوان کرد: این گونه اقدامات زوایای متعددی از فعالیت‌های این سازمان را در دید عموم مردم به تصویر می‌کشد.

در ادامه رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه با اشاره به اینکه در دوران اخیر خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شتاب فزون تری در حال حرکت بوده و در بحث کاداستر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است نقش رسانه‌ها را در اطلاع رسانی به موقع و صحیح، مهم ارزیابی کرد.

وی گفت: در دوران کنونی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور علاوه بر خدمات رسانی و حل مشکلات مردم، در زمینه‌های بسیاری فعال بوده که میراث بزرگی برای آیندگان باقی خواهد گذاشت.

رییس مرکز رسانه قوه قضاییه با بیان این مطلب که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمانی با دستاورد‌های عظیم می‌باشد گفت: باید مردم را در این حرکت عظیم و نوین با خود همراه کرده و تمام امکانات رسانه‌ای در این راستا مورد بهره برداری قرار گیرد.

در پایان مقرر شد کارگروه مشترکی برای برنامه ریزی و ساماندهی اطلاع رسانی مطلوب‌تر تشکیل شود تا اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نحو جامع تری برای مردم منعکس شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه قوه قضاییه ثبت اسناد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه قوه قضاییه ثبت اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرکز رسانه قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری