پومسه قهرمانی جهان| ترکیب نهایی تیمهای ملی مردان و زنان ایران مشخص شد
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۴۵۲
ترکیب نهایی تیمهای ملی پومسه مردان و زنان به منظور حضور در مسابقات جهانی مشخص شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2022، یکم تا چهارم اردیبهشت 1401 (21 تا 24 آوریل) به میزبانی گویانگ کرهجنوبی برگزار میشود و چالش آنلاین رقابتهای جهانی در سال 2022 طی روزهای 23 اسفند سال جاری تا 31 فروردین 1401 انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
مرحله دوم رقابتهای انتخابی روز گذشته (جمعه - 29 بهمنماه) به صورت حضوری در فدراسیون تکواندو برگزار و ترکیب نهایی تیمملی پومسه مشخص شد.
از سوی سازمان تیمهای ملی ترکیب نهایی تیمهای ملی پومسه به شرح زیر اعلام شد:
«یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2022 – کرهجنوبی»
«بخش انفرادی»
گروه مردان///
استاندارد
رده سنی 12 تا 14 سال: حسین یوسفی (مازندران)
رده سنی 15 تا 17 سال: یاسین وکیلی (اصفهان)
رده سنی 18 تا 30 سال: امیررضا مهربان (تهران)
رده سنی 31 تا 40 سال: علی سلمانی (اصفهان)
ردهسنی 61 تا 65 سال: نادر خدامرادی (تهران)
رده سنی بالای 65 سال: هادی ترکاشوند(اصفهان)
ابداعی
ردهسنی کمتر از 17 سال: محمدامین حبیبزاده (اصفهان)
ردهسنی بالای 17 سال: مرتضی زنده دل(مازندران)
گروه زنان///
استاندارد
رده سنی 12 تا 14 سال: نرگس بلغند (اصفهان)
رده سنی 15 تا 17 سال: فاطمه سلمانیزاده (اصفهان)
رده سنی 18 تا 30 سال: مرجان سلحشوری (اصفهان)
رده سنی 31 تا 40 سال: آتوسا فرهمند (البرز)
ابداعی
ردهسنی کمتر از 17 سال: حنانه احمدی (مازندران)
ردهسنی بالای 17 سال: یاسمن لیموچی (اصفهان)
«بخش تیمی»
استاندارد
2 نفره
ردهسنی کمتر از 14 سال: بهداد نقیئی (تهران) – زینب شهریاری (البرز)
رده سنی 15 تا 17 سال: امیرعلی علیزاده (مازندران) – فاطیما رفیعی (اصفهان)
ردهسنی 18 تا 30 سال: علی سهرابی (تهران) – مرجان تاجی رستم آبادی (اصفهان)
ردهسنی بالای 31 سال: حمید نظری (تهران) – زهرا عباسپور (تهران)
ابداعی
رده سنی کمتر از 18 سال: محمدامین حبیبزاده (اصفهان) – حنانه احمدی (مازندران)
ردهسنی بالای 18 سال: مرتضی زنده دل (مازندران) – یاسمن لیموچی (اصفهان)
بخش تیمی 3 نفره
ردهسنی 12 تا 14 سال: حسین یوسفی (مازندران) – بهداد نقیئی (تهران) – پوریا علیپور (تهران)
ردهسنی 12 تا 14 سال: نرگس بلغند (اصفهان) – زینب شهریاری (البرز) – دینا یعقوبی (البرز)
ردهسنی 15 تا 17 سال: یاسین وکیلی (اصفهان) – امیرعلی علیزاده (گیلان) – سامیار صالحی (البرز)
ردهسنی 15 تا 17 سال: زهرا خانیان (اصفهان) – فاطمه سلمانیزاده (اصفهان) – فاطیما رفیعی (اصفهان)
ردهسنی 18 تا 30 سال: امیررضا مهربان (تهران) – علی سهرابی (تهران) – علیرضا ابراهیمی (تهران)
ردهسنی 18 تا 30 سال: مرجان سلحشوری (اصفهان) – مرجان تاجی رستم آبادی (اصفهان) – ریحانه عمرانی مقدم (تهران)
ردهسنی بالای 30 سال: علی سلمانی (اصفهان) – حسین بهشتی (اصفهان) – حمید نظری (تهران)
ردهسنی بالای 30 سال: آتوسا فرهمند (البرز) – سونا رزاقی (زنجان) – زهرا عباسپور (تهران)
هدایت تیم ملی مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سینا قزل احمد به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور سرمربیگری تیمملی پومسه زنان را برعهده دارد.
«چالش آنلاین رقابتهای جهانی 2022»
«بخش انفرادی»
گروه مردان///
استاندارد
رده سنی 18 تا 30 سال: رضا نظری (تهران)
رده سنی 31 تا 40 سال: علی نادعلی (اصفهان)
رده سنی 41 تا 50 سال: داوود رسولیزاده (خوزستان)
رده سنی 51 تا 60 سال: علی برزگری (البرز)
ردهسنی 61 تا 65 سال: مرتضی استکی (اصفهان)
رده سنی بالای 65 سال: قربان دلشاد (همدان)
ابداعی
ردهسنی بالای 17 سال: محمدامین گماریان (تهران)
گروه زنان///
استاندارد
رده سنی 18 تا 30 سال: زینب طغیانی (اصفهان)
رده سنی 31 تا 40 سال: آتوسا فرهمند (البرز)
رده سنی 41 تا 50 سال: مریم بهزاد (خوزستان)
رده سنی 51 تا 60 سال: فاطمه میربزرگی (البرز)
ردهسنی 61 تا 65 سال: سکینه هوشنگی ماهر (همدان)
ابداعی
ردهسنی بالای 17 سال: فاطمه ستوده (گیلان)
هدایت این نفرات در گروه مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سیدحسین موسینیا و علی سلمانی به عنوان مربی است؛ در گروه زنان نیز فاطمه اسدپور سرمربیگری را برعهده دارد.
انتهای پیام/
منبع: دانا
کلیدواژه: رده سنی بالای 17 سال استاندارد رده سنی رده سنی 18 تا 30 سال رده سنی 15 تا 17 سال رده سنی 31 تا 40 سال رده سنی 12 تا 14 سال ترکیب نهایی تیم رده سنی کمتر ابداعی رده سنی تیم های ملی ملی پومسه
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
چرا غرب دنبال ترویج بیبندوباری در ایران است؟
اهداف و آرمانهای جوامع مختلف نسبت به یکدیگر متفاوت است. بهعنوان مثال جوامع غربی به دنبال حذف معنویت هستند و برایشان ترویج اخلاق بندگی مهم نیست و روشن است که در چنین جوامعی، همه عوامل دست در دست هم میدهند تا آن جامعه به هدف خود برسد. اما در جوامع اسلامی مثل ایران، الهی شدن و ترویج اخلاق بندگی و عبودیت خدای متعال مطرح است و بخشهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین رفتارهای اجتماعی باید زمینهساز تعالی جامعه دینی و افراد باشند.
حجاب یکی از آن عوامل و رفتارهایی است که نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی ایفا میکند. در واقع وقتی قرار است در محتوای یک جامعه عفت و پاکدامنی مطرح باشد آن وقت مسأله پوشش یک زن مسلمان مفهوم عمیقی به خود میگیرد و تبدیل به قانون میشود که طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، حجاب یک حکم شرعی و قانونی است و عمل به آن بر همگان، مسلم و واجب است.
دین اسلام، پوشش را یکی از بهترین عوامل حفاظت زنان و حفظ سلامت اجتماعی میداند و در واقع حجاب، لباس مشارکت اجتماعی و آزادی زنان در جامعه است و، چون زن بدحجاب، هرگز نمیتواند جلوی نگاههای آلوده و هوسانگیز مردان را بگیرد، اسلام از زنان خواسته که با رعایت پوشش اسلامی ازچشمچرانی مردان جلوگیری وازحقوق فردی و اجتماعیشان محافظت کنند. امین کشوری، کارشناس عفاف و حجاب میگوید: «حجابی که اسلام راجع به آن حرف میزند و در آیات قرآن به آن اشاره شده است به مصلحت مردم وهمین خانوادههاست. همان دختران جوانی که میخواهند همسرانشان راحفظ کنندو پسرانی که میخواهند زن محبوبشان راازدست ندهند، بدون حفظ حجاب ورعایت حدوحدود آن این خواستههایشانعملی نمیشود.»
تضاد آموزههای غربی با ارزشهای اسلامی
درجوامع غربی برای اینکه از زن، موجودی به وجود بیاورند که موردنظر خودشان و اهداف سودجویانهشان باشد، نیازدائم به مد دارند تا با درست کردن آن، چشمها، دلها و ذهنها را به همین جذابیتهای ظاهری و کوتهبینانه مشغول کنند. اما فردی که به این ظواهر وسوسهانگیز مشغول شودمجالی برای رسیدن به ارزشهای واقعی واخلاقی خواهدداشت؟ امین کشوری میگوید: «آموزههای غربی به زنان میآموزد که همه ارزشهای آنها در «تن» خلاصه شده و اگر توانست اندام، ظرافتها و زیباییهایش را به بهترین شکل ممکن برای افراد جامعه به نمایش بگذارد، میتواند ایفای نقش کند. اما این نگاه، مقابل ارزشهای دینی و اسلامی است. اسلام میگوید: نقش اصلی زن در جایگاه همسری و مادری است و با حفظ این موقعیتها و رعایت حجاب که برایش امنیت میآورد میتواند در عرصه اجتماع ظاهر شود و به فعالیتهای اجتماعی، سیاسی یا حتی اقتصادی نیز بپردازد». البته اسلام هرگز نخواسته مرد از زن بهرهکشی اقتصادی کند، بلکه سخت با آن مبارزه میکند و ازنظر اسلامی، استقلال اقتصادی زن، امری مسلم و متعلق به خود اوست.
بالا رفتن سطح استانداردهای جنسی
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بیحجاب ورفتارهای غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآنها رویگردان و حتی متنفر شوند. در واقع دیدن سطح بالایی از بی بندوباری و جذابیتهای زنان برای مردان به عادت تبدیل شده، چون مردان روزانه با تعداد زیادی از زنان بی حجاب روبهرو میشوند و این تقاضای روحی، روانی و جنسی آنها را بالامیبرد وطالب سطح جدید، متنوع و بیبندوبارتر ازوضعیت موجودشان میشوند. این موضوع باعث شده تا مردان برای ارضای غریزه جنسی خود به همجنسان خود روی آورند. سردی و بیمهری مردان نیز سبب شده تا زنان نیزبه همجنسان خودروی آورندکه همجنس بازی یکی ازمشکلاتی است که تمدن غرب با آن دست و پنجه نرم میکند، اما در اسلام همه نیازها و تامین آنها باید در مسیر تعالی و سعادتمندی انسان باشد نه این که همه فکر وذکر افرادبرای تامین نیازهای جنسی که به صورت عطش جنسی درآمده، صرف شود. به گفته کشوری، آزادیهای جنسی نامشروع، موجب شده پیمان اخلاقی و زناشویی همسران و به عبارتی بنیان خانواده از بین برود و سبب به وجود آمدن پیامدهای ناگواری مانند سقط جنین، بچههای نامشروع، خشونت و تجاوز به زنان، خروج از مرز اعتدال در پرداختن به نیازهای جنسی و... شود. کم شدن و سیر نزولی جمعیت نیز یکی دیگر ازمعضلات چنین جوامعی است و هنگامی اتفاق میافتد که نسل موجود به دلایل تمایل نداشتن به تشکیل خانواده و فرزنداوری و ترویج روابط نامشروع جنسی و... تمایلی به تولید نسل جدید نداشته باشد. در اینگونه جوامع تعداد سالمندان و سالخوردگان نسبت به درصد کودکان و نوجوانان بیشتر میشود.
منبع: جامجم
باشگاه خبرنگاران جوان وبگردی وبگردی