Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران کسب و کار در سراسر جهان روانشناسی مصرف کنندگان را می شناسند. هر خریدار هنگام خرید آنلاین یا بازدید از فروشگاه های اینترنتی بهترین پیشنهاد تخفیف را می خواهد. امروزه تقریباً هر سایت خرید آنلاین جعبه ای برای وارد کردن کد تبلیغاتی (کوپن تخفیف) در صفحه پرداخت ارائه می دهد تا با استفاده از کوپن ها یا کدهای تخفیف برای صرفه جویی در هزینه از تخفیف بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کاربران مایلند تا قبل از انجام خرید اینترنتی ، از وجود کد تخفیف آن فروشگاه مطلع شوند و پس از آن سفارش خود را ثبت کنند.

اما کد تخفیف در اصل چیست؟ کدهای تخفیف، کدهای شخصی یا عمومی هستند که به عنوان مشوق خرید به مشتریان ارائه می شوند و قیمت یک سفارش را کاهش می دهند. کدهای تخفیف می توانند ابزار موثری برای فروشگاه های اینترنتی به جهت جذب خریداران و تشویق مشتریان قبلی باشند.

از بسیاری جهات، کدهای تبلیغاتی چتر دنیای تبلیغاتی هستند .در واقع، ۶۲ درصد از مصرف کنندگان در حال حاضر اظهار می کنند که بدون آن خرید را کامل نمی کنند. کدهای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا این نیاز را برآورده کنید و تجارت الکترونیک خود را در حرکت رو به جلو تقویت کنید.

سه روش رایج برای ارائه کدهای تخفیف

· درصد تخفیف : این نوع از کدهای تخفیف درصد ثابتی را از سفارش کامل خریدار کاهش می دهند. کوپن درصد تخفیف فقط بر روی مبلغ خرید اعمال می شود و شامل هزینه حمل و نقل یا مالیات نمی شود. به عنوان مثال کد تخفیف دیجی کالا ۵ درصدی ، پنج درصد از مبلغ سفارش کالای شما را کسر می کند اما ممکن است شما هزینه ارسال را پرداخت نمایید.

· ارسال رایگان : این کد تخفیف مصرف کننده را از پرداخت هزینه حمل و نقل در یک سفارش نجات می دهد. می توان مشخص کرد که فقط شامل سفارشات ارسال شده در داخل یک شهر یا یک استان باشد و یا می تواند به صورت کلی تر ارائه شود و مخصوص ارسال به سراسر کشور باشد.

· تخفیف ریالی ثابت : این کد مبلغ مشخصی را از خرید می کاهد. حداقل آستانه خرید را می توان تنظیم کرد، یا می تواند برای هر مقدار سفارش اعمال شود. به طور مثال ۲۰۰ هزار تومان کد تخفیف دیجی استایل ، این کد تخفیف می تواند از کل سبد خرید ۲۰۰ هزار تومان کسر کند و یا به صورت تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بیان شود.

ارائه کدهای تخفیف برای مدت زمان محدود

· بازه زمانی: کدهای تخفیف حس فوریت را منتقل می کنند، به این معنی که نمی توانند برای همیشه دوام داشته باشند. به عنوان مثال می توان از آنها در یک تاریخ خاص مثلا شب یلدا استفاده کرد، و یا در یک بازه زمانی خاص مانند دو هفته یا حتی تا پایان ماه جاری ارائه شود.

· در دسترس بودن محدود: تعداد کدهای ارائه شده به نوع تبلیغات بستگی دارد. اگر تخفیف برای یک محصول خاص اعمال می شود، مقدار باید به موجودی مربوط باشد. برای کدهای فروشگاهی، هدف اغلب ترویج نام تجاری کسب و کار است. در این صورت هر چه بیشتر از کد تخفیف استفاده شود بهتر است.

چرا باید از کدهای تخفیف استفاده کرد؟

۱. کوپن ها در برندسازی کمک می کنند

آنها مانند تبلیغات کوچکی هستند که به تبلیغ یک محصول یا شرکت کمک می کنند. کوپن ها اضافه بر تخفیف هستند. یک سایت ممکن است برای یک محصول تخفیف ارائه دهد. با این حال، یک کوپن به مشتریان کمک می کند تا از مزایای اضافی تخفیف نسبت به کالای تخفیف خورده قبلی استفاده کنند و تجربه خرید بهتری داشته باشند.

۲. کوپن ها برای اولین بار خریداران را جذب می کنند

مشتریان فعلی به احتمال زیاد تجربه پیشنهادی کوپن های جدید خود را با دوستان و اقوام به اشتراک می گذارند و در نتیجه مشتریان جدیدی را جذب می کنند. مردم تخفیف‌ها را دوست دارند و کوپن‌های جذاب مشتریان جدیدی را جذب می‌کنند.

۳. کوپن ها نسبت به تخفیف ها دارای مدت اعتبار مشخصی هستند

تخفیف برای محصولات خاصی اعمال می شود و برای هر محصول متفاوت است. با این حال، کوپن به طور کلی در سراسر سایت یا در سطح دسته بندی محصولات در دسترس است. بنابراین به خریدار گزینه های بیشتری برای انتخاب می دهد. از این رو می توان گفت کوپن ها جامع تر هستند.

۴. از دید کاربران کوپن ها جذابیت بیشتری از پیشنهاد تخفیف دارند

تخفیف ها در سایت ها در دسترس خواهند بود و تنها با مراجعه خریدار قابل مشاهده خواهند بود. یک کوپن در مقایسه با تخفیف ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند. ردیابی کوپن ها آسان تر است. می توانید کدهای کوپن مختلفی برای صفحات رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیل و سایت های کوپن خود داشته باشید.

۵. تأثیر روانی مثبت کوپن ها

کوپن ها تاثیر روانی بر روی مشتری می گذارند، این که او کسی است که بهترین معامله را می گیرد (در مقایسه با سایر خریداران) و در نتیجه خریدار را بیشتر به سمت آن برند جذب می کند.

چگونه یک برنامه تخفیف موثر بسازیم

می‌توان لینکی را در محل پرداخت قرار داد تا مشتری کلیک کند و یک کد تخفیف برای درخواست خرید دریافت کند، یا پیوندی برای کلیک کردن که مصرف‌کننده را به بخش تخفیف ارسال می‌کند.اما یکی از راه های در دسترس قرار دادن کدهای تبلیغاتی ، استفاده از سایت های کد تخفیف است.یکی از این سایت ها موپن می باشد.

موپن، اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین می باشد. موپُن در حقیقت بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا هم فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند و در صحنه رقابت از بقیه پیشی بگیرند و هم کاربران بتوانند با مقایسه این خدمات، به بهترین و در عین حال ارزان‌ترین آن‌ها دست‌ یابند. همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند.

موپن تنها کدهای تخفیف قانونی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. درنظر داشته باشید، بسیاری از کاربران، ندانسته کدهای تخفیف یک بار مصرف و کدهایی که فقط برای شما توسط فروشگاه ارسال می‌شوند، و انواع دیگر را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند که این کار غیرقانونی بوده و توسط فروشگاه، قابل پیگیری می‌باشد.از روی دیگر برای هر کد تخفیف، این امکان قرار داده شده است تا کاربران به آن امتیاز دهند و نظر خود را با بقیه در میان بگذارند.

کد خبر 1604538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کدهای تخفیف فروشگاه ها کد تخفیف تخفیف ها سایت ها کوپن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

بهتر است از لوازم دکوری مختلف در دکور مغازه استفاده کنید و ویترین و قفسه های موجود را جذاب کنید. و بهتر است محصولات مان تنوع بالایی داشته باشد و ویترین و قفسه ها را با لوازم متنوع پر کنیم. از رنگ های شاد و پر انرژی در دکوراسیون مغازه به کار ببرید. و رنگ های روشن فضا را بزرگ تر نشان می دهد. از یک تم و سبک مشخص استفاده کنید، ابتدا تمام وسایل و لوازمی  که می خواهیم به کار ببریم را معلوم کنیم و بعد یک تم خاص برایشان در نظر بگیریم.

و توجه کنیم که دیوار و کف و سقف و نور پردازی و میز ها همه با هم سازگار باشند. از نور صحیح و مناسب استفاده کنیم تا مغازه را روشن و دلباز کند و لوازم خاص را برجسته تر نشان بدهد. از تابلو ها و بنر های جذاب و خلاقانه استفاده کنیم تا توجه بیشتر افراد را جلب کند.

اهمیت دکوراسیون در مغازه لوازم تحریر

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر اهمیت زیادی دارد. یک طراحی مناسب و جذاب برای فروشگاه می تواند مشتریان را جذب کند، اعتماد آن ها را به فروشنده زیاد کند. طراحی مناسب می تواند از عوامل موثر در افزایش فروش باشد.

اگر از رنگ ها، نور پردازی، نمایش محصولات به صورت جذاب و مناسب استفاده کنیم می توانیم فضای فرهنگی و دلنشین برای خریداران ایجاد کنیم که به افزایش فروش خودمان هم کمک می کند. دکوراسیون مغازه لوازم تحریر زمانی می تواند تاثیر گذار باشد. که مشتریان تمام محصولات مورد نیازشان را به راحتی پیدا کنند. برای تعداد زیادی از مشتریان این نکته مهم است که وقتی به مغازه ای می روند تمامی لوازمی که احتیاج دارند را پیدا کنند و یکجا خریداری کنند. پس اگر به این مورد هم توجه کنیم باعث جذب  مشتریان می شویم و درآمدمان افزایش می یابد.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر  

فروشگاه های لوازم تحریر یک مکان عمومی است که باید یک محیط مدرن و زیبا را برای مشتری ایجاد کند. و اولین باری که مشتری مغازه شما را می بیند، در آن حس مثبت ایجاد کند. پس طراحی دکوراسیون آن باید با دقت انجام شود. پس یک سری اصول را باید برای طراحی رعایت کنیم. بعد از این که مکان را انتخاب کردیم اولین موردی که باید روی آن تمرکز کنیم رنگ فروشگاه است.

برای رنگ دیوار ها از رنگ روشن و شاد استفاده کنید. چون اکثر مخاطبان جوان و کودکان اند. حتی می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید و با رنگ های شاد در چیدمان به کار ببرید. برای کف فروشگاه باید رنگی را انتخاب کنید که با دیوار ها تفاوت زیادی نداشته باشد و می توانید از لمینت چوبی استفاده کنید تا حس گرمی چوب به مشتری داده شود. برای نور پردازی از چراغ های آویز لوکس و زیبا استفاده کنید و آن ها را با رنگ هایی که با دیوار هارمونی دارند و چشم را اذیت نمی کنند بهره بگیرید، ترکیب لامپ های آفتابی و مهتابی انتخاب خوبی است. زاویه نور پردازی را هم باید رعایت کنید که به خوبی به محصولات بتابد. اگر سبک فروشگاه شما کلاسیک است باید شدت نور زیاد باشد.

اما اگر سقف فروشگاهتان مدرن است باید میزان نور متعادل باشد و زاویه نور بیشتر روی لوازم تحریر باشد و از رنگ ها هم طوری استفاده کنید که فضا را دلنشین کند. استفاده از لوازم دکوری در قفسه ها و هرجایی که فضای مناسب دارد هم مهم است. و آن دکوری که می خواهید به کار ببرید حتما باید با لوازم تحریر همخوانی داشته باشد و در ویترین از بهترین دکوری ها استفاده کنید تا مشتریان برای دیدن تمامی محصولات وارد مغازه تان بشوند.

نکات کلیدی در اجرای دکوراسیون 

یکی از بخش های جذاب و مهم مغازه، طراحی و چیدمان ویترین است. و برای مغازه لوازم تحریر باید سلیقه و خلاقیت هم به خرج دهیم تا ویترینی زیبا و جذاب طراحی کنیم و مخاطبان را به آن جذب کنیم. نکته مهم بعدی این است که باید برای این که مشتریان بتوانند به راحتی در فروشگاه قدم بزنند و دسترسی آسان به تمامی محصولات داشته باشند و حس خوب داشته باشند، از قفسه بندی درست و اصولی استفاده کنید تا دچار بی نظمی و نامرتبی در مغازه نشوید و مشتریان هم گیج نشوند. 

در نحوه چیدمان قفسه ها سعی کنید اول از همه راحتی و دسترسی آسان مشتری را در درجه اول قرار دهید. چیدمانی اصولی است که تفکیک برند، هارمونی رنگ و حجم و اندازه مناسب محصضولات را با هم داشته باشد. نکته مهم بعدی این است که محصولاتتان را کامل کنید. برای هر مشتری مهم است که وقتی وارد مغازه ای می شود تمامی کالاهای مورد نظرش را پیدا کند. در هر شرایطی باید رفاه حال مشتری را در اولویت قرار دهید. برای همین حتما از سبد های خرید دسته دار یا چرخ دار استفاده کنید تا آن ها به راحتی خرید کنند و با این کار خیالشان راحت باشد که احتمال افتادن لوازم تحریر و شکستن و خسارت دیدن و گم شدن آن ها به حداقل برسد.

ایده هایی برای دکوراسیون لوازم تحریر 

 

 

بسیاری از لوازم تحریری ها با استفاده از المان های بزرگ، ویترین و دکوراسیون خود را تزیین می کنند. مثلا می توانید از یک مداد و تراش بزرگ که دارای جذابیت بینایی زیادی است استفاده کنید و یا می توانید نمایش ساده و مینیمال داشته باشید. پس از یک پس زمینه یا استند ساده استفاده کنید و محصولاتتان را به نمایش بگذارید که در عین حالی که ساده است کم هزینه هم می باشد. 

می توانید از انواع لباس مدرن دخترانه و پسرانه در کنار کیف، کفش و لوازم تحریر بکار ببرید که می تواند مشتری را جذب خود کند.

از هارمونی رنگ ها استفاده کنید، به کار بردن رنگ هایی مثل زرد و آبی یک دکوراسیون عالی را ایجاد می کند. و در کنار این ترکیب رنگ ها از المان های تزیینی ساده و چند استند برای نمایش محصولاتتان استفاده کنید. می توانید روی شیشه مغازه یا دیوار های آن پوستر بچسبانید یا نقاشی های جذاب بکشید و این ایده هزینه کمی دارد ولی طرحی جذاب و شاد است.

خلاصه بندی 

دکوراسیون مغازه لوازم تحریر علاوه بر این که باید زیبا و خاص باشد باید راحتی مشتریان را هم در بر بگیرد. پس اصول و نکاتی که گفته شد را بکار ببرید و مطمئن باشید با رعایت آن ها به هدف خود می رسید. رنگ های مناسب به همراهی طراحی سقف مغازه باعث می شود محیط جذاب جلوه کند و محصولاتتان با ارزش تر به چشم بیاید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم تحریر می توانید با کارشناسان شرکت طراحی داخلی ویستا آرشیتکت در تماس باشید.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند