Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا در خصوص ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به پروژه باند دوم محور لردگان به ایذه، گفت: این پروژه بنا به دلایل متعدد در گذشته تعطیل شده بود، اما با ورود قرارگاه خاتم این پروژه فعال شد.

ناصر زارعی ۳۰ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی اجرای پروژه‌های عمرانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این قرارگاه با تکیه بر توان مهندسی و فنی، پروژه‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی، بیمارستان، تقاطع‌های شهری، نفت و گاز، صنعت و معدن اجرا کرده است، این اقدامات توسط هلدینگ‌های زیرمجموعه قرارگاه در راستای کمک به دولت و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: هلدینگ‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اقدامات قابل توجهی را در کشور انجام داده که احداث بیمارستان‌های متعدد در برخی استان‌های کشور، یکی از خدمات شایان موسسه شهید رجایی از هلدینگ‌های زیرمجموعه این قرارگاه است.

وی در خصوص ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به پروژه باند دوم محور لردگان به ایذه، گفت: این پروژه بنا به دلایل متعدد در گذشته تعطیل شده بود، اما با ورود قرارگاه خاتم این پروژه فعال شد و با تزریق نقدینگی سایر تجهیزات نیز در این پروژه برای پیشرفت کار مستقر خواهد شد.

زارعی بیان کرد: موسسه نوین ابنیه در احداث بیمارستان در کشور فعالیت می‌کند و عموما بیمارستان‌هایی که توسط این هلدینگ در کشور احداث می‌شود، زمان اتمام پروژه تقریبا معادل نیمی از زمان سایر پروژه‌های همسان در این حوزه است.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان یک کار هزینه‌بر است، خاطرنشان کرد: بنابراین باید قبل از آغاز یک پروژه عظیم تمامی جوانب سنجیده و منبع اعتباری پایدار در نظر گرفته شود، با اعتبارات دولتی و استانی زمان زیادی برای اجرای پروژه صرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه اجرای پروژه‌های تقاطع‌های همسطح، زیرگذر و روگذر شهری نیز با شهرداری‌ها همکاری می‌کند، بیان کرد: باید اولویت‌های شهرکرد مشخص و قبل از آغاز کار باید مطالعات کارشناسی در این حوزه انجام شود.

زارعی عنوان کرد: برای تسریع در انجام پروژه‌های تعریف شده در حوزه تقاطع‌های زیرگذر و روگذر در شهرکرد، مطالعات ترافیک شهر در اختیار هلدینگ مربوط قرار بگیرد، برای اجرای پروژه زیرگذر و روگذر تقاطع معلم آمادگی داریم.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا در پایان تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا می‌تواند در حوزه روسازی پروژه راه‌آهن سفیددشت- مبارکه به شهرکرد ورود پیدا کند، اما باید در ابتدا اعتبار مورد نیاز آن تامین شود.

کمبود شدید تخت بیمارستانی در کشور

در ادامه جلسه نوری- مسئول موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه در بحث احداث بیمارستان نیازمند اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان هستیم، اظهار کرد: این قرارگاه آمادگی برای احداث بیمارستان در شهر شهرکرد را دارد، اما باید محل اعتبارات آن تعیین شود.

وی بیان کرد: به‌غیر از اعتبارات تهاتر نفت می‌توان از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها، بند ز تهاتر مالیاتی و ارزش افزوده استفاده کرد.

نوری تاکید کرد: کشور ایران از نظر استاندارهای تخت بیمارستانی به نسبت بیمار، بسیار عقب است، این مسئله در ایام شیوع کرونا نمود عینی پیدا کرد و بسیاری از بیماران به‌علت کمبود تخت بیمارستانی جان خود را از دست دادند، در بحران‌ها، حوادث و شیوع بیماری‌هایی نظیر کرونا این کمبود بیش‌تر احساس می‌شود.

مسئول موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در پایان گفت: برای احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در شهرکرد نیازمند ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌غیر از هزینه تجهیزات هستیم، این بیمارستان همچنین نیازمند ۴۰۰۰ پرسنل است که تامین این تعداد نیرو برای وزارت بهداشت و درمان مشکل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری پروژه عمراني قرارگاه خاتم الانبیاء قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرارگاه خاتم الانبیا احداث بیمارستان خاتم الانبیا ورود قرارگاه اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: این حادثه روز گذشته در این روستا به وقوع پیوست. 

سرهنگ گوروئی افزود: در این نزاع عمومی یک نفر جان خود را از دست داد. 

وی ادامه داد:با حضور ماموران پلیس این نزاع به پایان رسید. 

فرمانده انتظامی ایذه اظهار کرد:در پی وقوع این نزاع ۹ نفر از عوامل اصلی درگیری توسط پلیس دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی