Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری گفت: کارشناسان این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده‌ای در ۱۰ ماهه امسال ۱۷۴ مانور درمحور‌های مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان برگزار کردند که طی این مدت دو هزارو ۶۴۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می‌گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

او گفت: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ,۱۲ و ۱۴ استانی و کشوری ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی نقش بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد  حمل و نقل ایمن یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن محسوب می‌شود که ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد دارد لذا تامین ایمنی شبکه حمل و نقلی از دغدغه‌های اصلی این اداره کل به شمار می‌رود.

باقری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و مسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ناوگان حمل نقل عمومی حمل و نقل اداره کل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان