Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد و رسیدن به کف کانال ۲۶هزارتومان، نسبت به دیروز کاهشی شد و هرچند نسبت به معاملات صبح قیمت طلا و سکه افزایش یافت اما در مقایسه با معاملات آخر هفته گذشته کاهش را نشان می دهد.

به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، سکه تمام در قیمت ۱۱میلیون و ۸۴۸هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به دیروز، کاهش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه تمام روز گذشته با قیمت ۱۱میلیون و ۹۴۸هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون و ۶۴۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۶۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. این سکه روز گذشته، ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده بود.

ربع سکه هم ۳میلیون و ۶۹۰هزارتومان قیمت خورده است در حالی که روز گذشته با قیمت ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

هر سکه یک گرمی نیز در قیمت ۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به دیروز کاهش ۱۳هزارتومانی را نشان می‌دهد.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه در این ساعت از معاملات نسبت به صبح اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب، سکه امامی، ۱۶۵هزارتومان، نیم سکه، ۷۹۱هزارتومان، ربع سکه، ۷۶۳هزارتومان سکه یک گرمی، ۸۳۳هزارتومان است.

بازار طلا و سکه این روزها به محلی برای تقابل دو نیرو مبدل شده است؛ از یکسو افزایش قیمت انس جهانی به واسطه تنش های اوکراین و تورم جهانی و از سوی دیگر، کاهش دلار در بازار آزاد قرار دارد. بر خلاف آخر هفته گذشته بازار طلا و سکه با وجود افزایش اندک اونس جهانی امروز کاهشی بود. دلیل این موضوع نیز کاهش قیمت ارز آزاد بود که تحت تاثیر احتمال نزدیک بودن توافق رخ داده است. می‌توان فهمید که در مواقعی که اتفاق سیاسی مهمی صورت پذیرد بازار طلا بیش از اینکه دنباله‌روی اونس جهانی باشد، از بازار ارز فرمان می‌پذیرد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سکه و طلا سکه طلا بازار طلا بازار سکه بازار سکه و طلا اخبار مرتبط پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ بهمن/ فردا روند بازار مشخص می شود؟ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۳۹۹/۴/۲۴) قیمت سکه در بازار تهران پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۸بهمن / کاهش قیمت ها ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۷بهمن/ طلا و سکه ارزان شد ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ​پیش بینی قیمت طلا و سکه برای اول اسفند/ افسار قیمت به دست دلار افتاد! ارزان ترین گوشی اپل + جدول قیمت قیمت خودروهای تویوتا + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ ۳ مدل بنز ۱۰۰ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بلاتکلیفی پوتین در اوکراین نجات ۱۰۰ میمون اسیر در خانه متروکه + فیلم با ۴۲۰ میلیون هم می توان شاسی بلند خرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سازمان جهانی بهداشت: امسال می تواند سال پایان کرونا باشد پس از ۱۰سال؛ از تهران به دوحه تماس رییسی با مکرون در خصوص مذاکرات وین با ۲ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) بارش برف و باران در تهران از امشب گرانترین شاسی بلند ایران خودرو چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لشکر دشمن شکن؛ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر ​رشد ۵۱ درصدی صادرات به اکو در ۱۰ ماهه امسال قیمت خودروهای اس دبلیو ام + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) درج قیمت تولیدکننده برای ۷ هزار قلم کالا اینترنت گران می شود حتی با این سرعت و کیفیت! قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​برنج مشمول قیمت گذاری دستوری شد پاسخی برای اقدامات تحریک آمیز نداریم ساینا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) چه کسانی با صادرات خشکبار، می توانند موبایل وارد کنند؟ جلسه دوجانبه هیات های ایران و روسیه در وین پیش بینی قیمت دلار اول اسفند؛ بازی تکراری دلار برای نزول؟ قیمت خودروهای بسترن + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بیمه آسیا بیمه نامه درمان انفرادی ارائه می کند تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان پذیر شد با عیدی امسال کارگران چند کیلو برنج و گوشت می توان خرید؟ بال مرغ کیلویی چند؟ (جدول) سود سهام عدالت چه روزی واریز می شود؟ ریزش قیمت سمند ادامه دارد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) صعود بی وقفه قیمت وام مسکن/ مهلت دریافت وام تخفیف دار تمدید شد ​مذاکرات مقامات روسیه و اتحادیه اروپا درباره مسائل باقی‌مانده در مذاکرات وین با ۷۴۰ میلیون خودروی ژاپنی بخرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ادعای معاون وزیر صمت در مورد کاهش قیمت ٤٥٠٠ قلم کالا تحقیقات روی بارسلونا، تیم بدون لوگو و آرم! + عکس بورس امروز ۳۰ بهمن / بازگشت پول به بازار، ممکن است؟ قیمت خودروهای جِی ام سی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ۹۲ و ۷۰ میلیون فالوئر فیک برای رونالدو و مسی! قیمت جدید پژو ۴۰۵ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) تامین اجتماعی، مشتری بیمه سرمد شد الزام فروش ارز صادراتی قیر در نیما مزدا ۳ در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​امیرعبداللهیان: تهران از خود قرمز خود در مذاکرات وین نمی‌گذرد گوشی های ۶ میلیونی هوآوی (جدول) ۱۰ راهکار موثر برای کسب موفقیت های عالی و درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی عیدی امسال کارگران معادل چند دلار است؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا سکه طلا بازار طلا بازار سکه بازار سکه و طلا پیش بینی قیمت طلا و سکه جدول قیمت کامل قیمت خودروهای نشان می دهد ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ روز گذشته بازار طلا کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو

به گزارش همشهری آنلاین ، عباس علی‌آبادی همچنین با بیان اینکه تاکسی‌های برقی نیز وارد شده است و متقاضیان برای خرید امکان ثبت‌نام دارند گفت: واردات خودرو نیز در دستور کار است تا تعادل بهتری در تأمین تقاضای بازار و ناترازی ایجاد شود.

تازه‌ترین آمارهای گمرگ ایران از میزان تخصیص ارز به صنایع مختلف نشان می‌دهد که خودروسازان مونتاژکار در سال گذشته بالغ بر ۳.۱میلیارد دلار ارز گرفته‌اند که نسبت به سال۱۴۰۱ افزایش چشمگیری یافته است.

بر این اساس، شرکت صنایع خودروسازی مدیران در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد دلار ارز دریافت کرده‌اند که نسبت به سال۱۴۰۱ افزایش ۸۹درصدی نشان می‌دهد. همچنین شرکت کرمان موتور ۷۴۷میلیون ‌و ۹۱۲هزار دلار ارز دریافت کرده که نسبت به سال۱۴۰۱ بیانگر رشد ۷۵درصدی است.

نزول سنگین قیمت طلا و ارز

در رویداد دیگری از اقتصاد ایران، روند نزولی قیمت طلا و ارز که از اواسط هفته قبل آغاز شده بود، دیروز هم ادامه یافت و قیمت هر دلار آمریکا ۲درصد و هر سکه ۲.۸درصد کاهش یافت.

به‌گزارش همشهری، با فروکش کردن آتش هیجان در بازار طلا و ارز، قیمت دلار از اواسط هفته قبل شروع به نزول کرد و ابتدا وارد کانال ۶۵هزار تومان و سپس وارد کانال ۶۳هزار تومان شد. دیروز نیز این روند نزولی ادامه یافت و قیمت هر دلار آمریکا با سقوطی سنگین، تا لحظه تنظیم این گزارش، بیش از ۲درصد افت کرد و به ۶۱هزار و ۵۰۰تومان رسید.

بیشتر بخوانید

آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟ عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به‌دنبال نزول قیمت دلار، قیمت سکه نیز با ۲.۸درصد کاهش به ۴۱میلیون ‌و ۲۰۰هزار تومان رسید. سکه گرمی که در روزهای گذشته با صعود مواجه شده بود، با ۴.۵درصد کاهش به قیمت ۶.۵میلیون تومان دادوستد شد. ربع سکه نیز ۳.۳درصد کاهش یافت و هر ربع سکه به قیمت ۱۴.۶میلیون تومان در بازار آزاد دادوستد شد.

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا، با اشاره به افت قابل توجه قیمت طلا و انواع سکه به‌دلیل کاهش قیمت طلای جهانی و کاهش نرخ ارز در هفته اخیر گفت: تداوم حراج‌ها و همچنین عرضه سکه‌های حراج‌شده به بازار باعث کاهش حباب سکه خواهد شد.

پرداخت وام بدون ضامن

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، در مراسم رونمایی از برات الکترونیک با اعلام اینکه در دولت سیزدهم در مجموع بیش از ۲۷۵هزار میلیارد تومان سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت افزایش داشته است گفت: از سال۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته ۱۱۷هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، از برقراری ارتباطات مالی شبه‌سوئیفت با برخی کشورها خبر داد و گفت: با نزدیک به ۱۰کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارزهای ملی انجام می‌دهیم.

ساخت مسکن متناسب با معیشت مردم

آخرین خبرها از حوزه مسکن نیز نشان می‌دهد که یک نوع طبقه‌بندی متناسب با میزان معیشت افراد برای رفع نیاز مردم درنظر گرفته شده است.

بر همین اساس، روز گذشته، علیرضا جعفری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی در ۳نوع متفاوت خبر داد و گفت: گروه اول، مسکن اجتماعی، ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک تا۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی، برای دهک‌های هدف ۵ تا۷ به‌منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌ شده است و گروه سوم، مسکن اقتصادی، نیز ویژه دهک‌های ۸ تا۱۰ است که می‌تواند برای محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

کد خبر 847590 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت خودرو - ایرانی خودرو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟