Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@12:33:20 GMT

افزایش مرگ‌های کرونایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۳۹۴۴

افزایش مرگ‌های کرونایی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته‌ای که گذشت وضعیت مرگ بر اثر کرونا در استان کمی افزایش داشت که همین موضوع ضرورت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دوچندان می‌کند.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش سطح ایمنی در جامعه و کنترل شرایط کنونی بسیار مهم است در بحث واکسیناسیون عمومی، هم استانی‌های محترم اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان در ادامه افزود: طبق گزارش واصله در زمینه واکسیناسیون عمومی، تاکنون حدود ۸۸.۳ دوز اول، ۷۷.۶ دوز دوم و ۲۹.۷ دوز سوم واکسن در استان تزریق شده است.

زیویار تصریح کرد: در مقطع کنونی توجه به قشر کسبه با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال و لزوم دایر بودن کسب و کار و از طرفی کیفیت آموزش دانش آموزان به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروز اهمیت پیدا می‌کند، از این رو بسیار مهم است رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این دو مورد، در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در صورت بهبود شرایط در استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، هفته‌های آتی موضوع ارائه آموزش‌ها در مدارس به صورت حضوری در برنامه خواهد بود.

کد خبر 5428440

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان فرهاد زیویار ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان عکس استانها اردبیل آیین اعتکاف واکسن کرونا تبریز گرگان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: به منظور آشنایی زائران خانه خدا با مناسک حج تمتع و نیز آشنایی آنها با قوانین و مقررات کشور عربستان همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع در خرم آباد برگزار شد.
سید حمید مصطفایی گفت: امسال بیش از یک هزار و دویست زائر از لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند 
مصطفایی افزود: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
به گفته وی بر اساس برنامه ریزی همایش‌های آموزشی به صورت قطبی در چند شهرستان استان برگزار خواهد شد.
اواخر اردیبهشت زائران بیت الله الحرام برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند