Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل از برگزاری راهیان نور بصورت حضوری و مجازی خبرداد و گفت: به منظور خدمت رسانی به زائرین سرزمین های نور استان اردبیل، زائر سرای اردبیل در مجتمع شهید حبیب اللهی اهواز احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، بعد از ظهر امروز نخستین جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور استان اردبیل با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل  و اعضای ستاد راهیان نور استاد اردبیل در محل استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این جلسه به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت: امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی، اردوهای راهیان نور به صورت حضوری برای دانشجویان و اقشار مردمی و برای سایرین به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

وی به راهیان نور دانشجویی اشاره کرد و گفت: به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت محدودیت های کرونایی پس از دوسال، امسال 300 دانشجوی اردبیلی که سه دز واکسن کرونا تزریق کرده اند از تاریخ 21 الی 26 اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه های جنوب اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه حفظ یاد و نام شهدا، آثار فرهنگی و برکات معنوی زیادی را در زندگی جاری می کند گفت: راهیان نور دانش آموزی امسال  نیز همچون سال گذشته بصورت مجازی و از هشتم الی پانزدهم اسفند ماه در دو نوبت بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

استاندار اردبیل نیز در ادامه این نشست، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را اقدام مهم فرهنگی دانست و گفت: با تامین اعتبارات لازم کار احداث یادمان های شهدای گمنام باقی مانده در استان سال آینده تمکیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تامین اعتبار لازم برای احداث زائر سرای استان اردبیل در  مجتمع شهید حبیب اللهی اهواز خبرداد و گفت: با احداث این زائر سرا و تجهیز آن به امکانات روز، مشکلات استان اردبیل در زمینه پذیرایی از زارین سرزمین های نور برای همیشه حل خواهد شد.

عاملی به مشکلات باغ موزه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم مشکلات مالی این پروژه مهم نیز برطرف شده و سال آینده شاهد بره برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل  خواهیم بود.

راهیان نور استان اردبیل بصورت محدود از 15 اسفندماه آغاز و تا 12 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان اردبیل راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور