Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات امیرعبداللهیان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: برای اینکه به توافق نهایی برسیم اکنون بستگی کامل به سه کشور اروپایی و آمریکا دارد تا فوری همانند جمهوری اسلامی ایران عمل کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ گفته است ایران متعهد به پایان‌ موفق گفت وگوهای وین است ما همه تصمیماتی که باید می گرفتیم، اتخاذ کرده ایم و جدیت خودمان را به طور کامل نشان داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده تصریح کرد: برای اینکه به توافق نهایی برسیم، اکنون بستگی کامل به سه کشور اروپایی و آمریکا دارد تا فوری همانند ما عمل کنند.

امیرعبداللهیان: همکارانم در وین با بازی‌های دوگانه طرف غربی بر سر «متن» و «زمان» روبرو هستند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 روئسای جمهور آمریکا از جمله جو بایدن به دنبال توافق با ایران برای مصرف داخلی و انتخاباتی بوده‌اند و صهیونیست‌ها که از این موضوع آگاهی دارند، همواره در این مسیر سنگ اندازی کردند. در همین ارتباط کارشناس کانال 12 تلویزیون اسرائیل در این ارتباط گفت: «اگر قرار است آمریکا با ایران به تفاهم برسد باید روابط ما را با ماهی چاق خاورمیانه یعنی عربستان عادی کند، در این صورت میتوان طعم تلخ تفاهم با ایران را تحمل کرد...» اظهارات قابل تامل این کارشناس صهیونیست را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • آمریکا برای توافق ایران باید ماهی چاق خاورمیانه را به ما بدهد!
  • آتش‌بس کامل در غزه در مرحله دوم توافق پیش‌بینی شده است
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت