Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@18:20:39 GMT

اختراع ماسکی که جوان کننده سریع پوست است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۳۵۳

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو؛  ناپدید شدن چین و چروک‌ها در مدت زمانی کوتاه از آرزو‌های دیرینه طرفداران زیبایی بوده است. اکنون ماسک چشمی اختراع شده که مدعی است این رویای مقابله با پیری را تحقق می‌بخشد.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، سازنده این ماسک چشم ضد پیری مدعی است که استفاده چند دقیقه‌ای از آن باعث رفع چین و چروک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک خواب ضد چروک دکتر هریس که برای بهبود خواب، ایجاد آرامش و مقابله با چین و چروک طراحی شده پس از عرضه ظرف مدت تنها ۴۸ ساعت پیش خریدی ۵۰۰۰ موردی داشته است.

طرفداران زیبایی می‌گویند که ماسک خواب ضد چروک دکتر هریس باعث می‌شود پوست اطراف چشم و پیشانی شما صاف‌تر و مستحکم‌تر شود. دکتر "استیو هریس" یکی از برجسته‌ترین متخصصان زیبایی در شهر لندن پس از این که در حین تلاش برای خوابیدن به دلیل استرس با چین و چروک بر روی صورت اش مواجه شد شش سال وقت صرف صرف ساخت این ماسک کرد.

نتیجه این پژوهش ساخت ماسک چشم ابریشمی با خطوط سیلیکونی بود که نقاط فشار روی صورت را تحریک می‌کند تا اثرات مشابه تزریق مواد ضد چروک را داشته باشد منتهی بدون تحمل درد ناشی از ورود سوزن به پوست و با صرف هزینه‌ای به مراتب کم تر.

این ماسک هم چنین گیرنده‌ها را برای کاهش تنش در اطراف خطوط اخم و لبخند برای تسکین فوری تحریک می‌کند و آرامش عاطفی را تا ۶۷ درصد افزایش می‌دهد.

در طول آزمایشات بالینی ۶۴ درصد از کاربران شاهد کاهش قابل توجه خطوط و چین و چروک‌های ظاهری ناشی از استفاده از ماسک به مدت ۱۵ دقیقه بودند که اثرات آن تا ۵ ساعت ادامه داشت. قیمت این ماسک حدود ۹۰ پوند است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ماسک پوست صورت پیری پوست جوانسازی پوست اخبار مرتبط این ماسک از چروک شدن پوست جلوگیری می کند! تاثیر معجزه آسای ماسک خیار بر پوست تاثیر ماسک ژلاتین بر زیبایی پوست! با این ماسک پوستی شفاف داشته باشید! آشنایی با روش های جوانسازی پوست! اثرات منفی برخی ماسک ها برای پوست ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها اختراع ماسکی که جوان کننده سریع پوست است خطیب زاده: برای توافق غربی ها فوری همانند ایران عمل کنند یک چهارم درآمد نفتی از دست دولت خارج می‌شود ب ام و به زیر ۲ میلیارد رسید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) آشنایی با مواد غذایی انرژی زای طبیعی هاچ بک چینی ایران خودرو چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) پوشش واکسیناسیون در ذوب آهن اصفهان بالاتر از میانگین کشوری و استانی آیا نیاز به مذاکره وجود ندارد؟ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) دلار چقدر روی قیمت خودرو تاثیر می گذارد؟/ ۲۰ درصد قیمت خودرو، سود وام خودروسازان است تاثیر مدل خوابیدن در جلوگیری از آلزایمر کدام مدل لکسوس در ایران موجود است؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سقوط امپراطوری فیسبوک در ۶ ماه رقیب تندر ۹۰ در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) پیش نیاز استقلال بانک مرکزی، اصلاح نظام مالی و بودجه ای دولت است قیمت آبگرمکن ثابت ماند + جدول پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منصرف شد آیا عزیزی خادم باز می گردد؟ ارزان ترین مدل تیگو ۵ چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) امیرعبداللهیان: آمادگی رسیدن به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان را داریم شاسی بلند فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لوگرانو؛ رنگ بندی سفارشی اسپلیت (برای اولین بار در ایران) ​پیش بینی قیمت طلا و سکه برای اول اسفند/ افسار قیمت به دست دلار افتاد! ارزان ترین گوشی اپل + جدول قیمت قیمت خودروهای تویوتا + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ ۳ مدل بنز ۱۰۰ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بلاتکلیفی پوتین در اوکراین نجات ۱۰۰ میمون اسیر در خانه متروکه + فیلم با ۴۲۰ میلیون هم می توان شاسی بلند خرید + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) سازمان جهانی بهداشت: امسال می تواند سال پایان کرونا باشد پس از ۱۰سال؛ از تهران به دوحه تماس رییسی با مکرون در خصوص مذاکرات وین با ۲ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) بارش برف و باران در تهران از امشب گرانترین شاسی بلند ایران خودرو چند؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) لشکر دشمن شکن؛ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر ​رشد ۵۱ درصدی صادرات به اکو در ۱۰ ماهه امسال قیمت خودروهای اس دبلیو ام + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) درج قیمت تولیدکننده برای ۷ هزار قلم کالا اینترنت گران می شود حتی با این سرعت و کیفیت! قیمت خودروهای بی وای دی + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ​برنج مشمول قیمت گذاری دستوری شد پاسخی برای اقدامات تحریک آمیز نداریم ساینا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) چه کسانی با صادرات خشکبار، می توانند موبایل وارد کنند؟ جلسه دوجانبه هیات های ایران و روسیه در وین پیش بینی قیمت دلار اول اسفند؛ بازی تکراری دلار برای نزول؟ قیمت خودروهای بسترن + جدول قیمت کامل (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) بیمه آسیا بیمه نامه درمان انفرادی ارائه می کند بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک پوست صورت پیری پوست جوانسازی پوست جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ قیمت خودرو چین و چروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲