Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد نصیری سرپرست هیات کاراته شهرستان رشت در گفتگویی با برنا اظهار داشت : اقدامات هیات کاراته گیلان به مدیریت "صوفی " طی دو سال اخیر درخشان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،فرهاد نصیری سرپرست هیات کاراته شهرستان رشت در گفتگویی با برنا ضمن معرفی خود  اظهار داشت: کاراته را از سال ۱۳۶۱ زیر نظر استاد علیرضا سهراباتی آغاز نمودم ،  کمربند مشکی دان یک در سبک  کان ذن ریو دریافت کردم  و سپس  به سبک شیتوریو یکی از چهار روش اصلی کاراته رفتم و در حال حاضر دارای دان ۷ کاراته هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بمدت سه سال در باشگاه داداش زاده رشت مربیگری نمودم ، ولی بدلیل مشغله کاری و اداری کلاس کاراته را واگذار کردم هم اکنون در کلاس استاد سهراباتی  تمرین کاراته را ادامه می دهم .

وی افزود : در زمینه مربی گری و داوری کاراته فعالیت داشته ام چندین بار در دوران  هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ، قهرمان در شهرستان رشت ، استان گیلان و کشور شدم .در مسابقات کاراته کمیته های انقلاب اسلامی کشور  مقام نخست انفرادی را کسب کردم ،مقام دوم تیمی را نیز با استان گیلان در همان مسابقات بدست آوردم و همچنین در تیم کاراته بسیج نیز چندین مرتبه موفق  به کسب مقام نخست شدم و همچنین در مسابقات  قهرمانی باشگاههای استان گیلان بصورت  تیمی و انفرادی مقامهایی را کسب نمودم .

 فرهاد نصیری درباره هیات کاراته شهرستان رشت عنوان کرد : اینجانب قصد اینکه شخصی را  زیر سوال ببرم و یا فعالیت افرادی  در مدیریت  گذشته در هیات این شهرستان بوده اند را ندارم ، اما زمانی که  بعنوان سرپرست هیات کاراته رشت منصوب شدم که حدود یک ماه میگذرد ،صرفا یک مهر ،یک دسته چک این هیات را دریافت کردم و اسنادی اعم از مالی و اداری به اینجانب تحویل داده نشد و همچنین هیات کاراته شهرستان رشت نیز مکانی به عنوان دفتر نداشته و دفتری که عنوان میگردد در مجموعه یادگار امام قرار دارد فقط یک اطاق تخریب شده است که قرار بود به دفتر کار هیات تبدیل شود.

وی با اشاره به برنامه های آتی هیات کاراته شهرستان رشت گفت : تلاش کردیم که در ابتدای امر مکانی برای دفتر هیات مهیا کنیم و جا دارد از جناب آقای منصور غفاری ریاست محترم و پر تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت تقدیر و تشکر کنم که در این زمینه مساعدت فراوانی را با هیات کاراته داشته اند و مقرر گردید دفتر هیات کاراته شهرستان رشت در مجموعه شش هزار نفری شهدای رشت مستقر  و مقدمات تجهیز نیز آن فراهم شده است و انشاالله مراسم افتتاحیه این دفتر با هماهنگی هیات کاراته استان گیلان برگزار خواهد شد .

وی یادآور شد : هیات کاراته شهرستان رشت  در زمان ریاست آقای صوفی دارای شناسه مالی گردید که از اقدامات ایشان در طول مدت ریاست بر هیات شهرستان رشت که حدود سه ماه بود و پس از آن ایشان بعنوان ریاست هیات کاراته استان گیلان انتخاب شدند و باید به جهت این اقدام از ایشان تقدیر و تشکر نمود.

نصیری اضافه کرد : برنامه هیات کاراته شهرستان رشت برای سال ۱۴۰۱ ، تدوین تقویم ورزشی و فعال سازی و ساماندهی کمیته های زیر مجموعه این هیات است و با بخش زیادی از عزیزانی که در کمیته ها بودند تماس  حاصل شد و از این دوستان درخواست کردیم که به جهت همکاری در مسیر فعالیت و رشد هیات برنامه های خود را ارائه دهند.

سرپرست هیات کاراته شهرستان رشت تصریح کرد : نخستین جلسه هم اندیشی با مسوولین هیات های کاراته بخش های شهرستان رشت نیز برگزار شد و بحمدالله مشارکت آنان خوب بود البته گله مندی هایی از گذشته داشتند و مشکلات خود را بیان کردند که خوشبختانه توسط ریاست هیات کاراته استان حل و فصل گردید و از آنجایی که هیات کاراته گیلان بر اساس چارچوب  قانونی فعالیت می کند و در مسائل اداری و فنی باید  محکم پیش  برود ، مرتفع شدن  برخی از معضلات اداری هیات های بخش ها که توسط هیات کاراته استان صورت پذیرفته موجب دلگرمی آنان شده و مقرر گردید که از بخش ها و باشگاه‌های مستقر بازدید بعمل آید و جلساتی  بصورت منطقه ای داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات آنها را حل و فصل نماییم.

نصیری با اشاره به لزوم ایجاد وفاق و همدلی برای پیشبرد کاراته خاطر نشان کرد : تمامی تلاش کسانی که به رشته کاراته علاقه مند هستند و فعالیت می کنند، باید با همدلی و هم افزایی به هیات کاراته استان و رونق کاراته در شهرستان رشت کمک کنند و هیات کاراته شهرستان رشت نیز هیچ برنامه ای را در تعارض با هیات کاراته استان اجرایی نخواهد کرد .

عضو هیات رئیسه هیات کاراته گیلان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های "مزدا صوفی  ریاست هیات کاراته استان گیلان "  ادامه داد :  رئیس هیات کاراته استان گیلان انصافا در طی مدت مسئولیت تا کنون فعالیت های بسیار خوبی را در زمینه رشد کاراته استان گیلان  انجام داده اند و عملکرد ایشان درخشان بوده است که بار بیشتر مسئولیت این عملکردها به تنهایی بر دوش ایشان بوده و دیگران فقط در حد حرف و نه عمل همراهی کرده اند!؟

وی با تاکید به تعامل جامعه کاراته گیلان گفت :از فرافکنی ، سیاه نمایی و تحریک برخی افراد ناآگاه و آگاه ، سهم خواه باید پرهیز شود و تاکنون کسی با این روش ، در نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده نتوانسته امتیازی دریافت کند

 ایشان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: فتنه ها باید با روشنگری خاموش کرد و هر جا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه میشود و باید به روشنگری و اقدامات صورت گرفته پرداخت.

نصیری اظهار داشت : با قاطعیت عرض می کنم که با انتخاب آقای صوفی بر ریاست هیات کاراته استان ،درب این هیات بر روی تمامی فعالین این رشته با سلایق مختلف باز بوده است و ایشان برای تقویت کاراته استان از هیچ کوششی دریغ نکرده و با پاکدستی شروع به فعالیت نموده است و برای ارتقای این هیات زمان زیادی از وقت خود را اختصاص دادند ولی متاسفانه عده ای که نتوانستند به گونه ای در مسیر اصولی و قانونی فعالیت کنند  و بنا به دلایلی با ایشان هماهنگ شوند ، بصورت گروه ویا  زنجیره ای ایجاد هجمه نمودند که منشا این موارد بارز و اشکار است البته  ممکن است در بخش‌هایی نقاط ضعفی وجود داشته باشد و هرگز یک مدیر نیز نمی تواند ادعای ان داشته باشد که تمامی فعالیتش ایده آل است اما بیان به زیر سوال بردن تمام فعالیتهای هیات دور از انصاف است . با توجه به اینکه باید یادآور شوم که در گذشته مشکلات فراوانی از قبیل  فروش احکام غیر قانونی و عدم واریز درآمد به حساب هیات و موارد تخلفات دیگر وجود دارد که فراواند و در این هیات صورت می گرفت و هیچ کسی جرات بیان آن موارد را در گذشته نداشت.

وی ادامه داد : لازم بذکر است که با توجه به‌ فضای ایجاد شده در هیات کاراته استان گیلان از استماع انتقادات سازنده استقبال می شود  و ریاست هیات کاراته گیلان نیز از نقد و پاسخگویی ابایی ندارد.

نصیری در پایان گفت :امیدواریم که به جهت رشد و ارتقای کاراته فضای تعامل و وفاق در جامعه کاراته گیلان شکل بگیرد تا بدور از حاشیه ها بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی بسیج استان گیلان چک اداره ورزش و جوانان تقویم رشد مشکلات جامعه نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری فتنه درآمد کاراته هیات کاراته استان گیلان هیات کاراته استان گیلان ریاست هیات کاراته استان هیات کاراته گیلان بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است