Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت‌رئیسه و سخن‌گوی فدراسیون فوتبال گفت: پیش از هر چیزی ابتدا باید استقلال هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال شکل بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی، عضو هیأت‌رئیسه و سخن‌گوی فدراسیون فوتبال پس از نشست اعضا اظهار داشت: اولین روزی بود که آقای ماجدی به عنوان سرپرست حضور داشتند و جمعی از اعضای هیات رییسه که تهران بودند، ایشان را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مباحث مختلفی را پیگیری کردیم. مهم ترین بحث ما تامین منابع برای پیشبرد اهداف فدراسیون است.
او ادامه داد: دوستان و همکاران در فدراسیون با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد و یک فضای دور از هرگونه تنش و التهاب را خواهیم داشت تا به ثبات برسیم. برای این دو بازی باقیمانده از دور مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی می‌کنیم. امروز هم تیم ملی فوتسال زیر 19 سال ایران قهرمان تورنمنت کافا شد. ما هم تماس گرفتیم و تبریک گفتیم. دوروز دیگر هم حضور تیم ملی فوتسال بانوان روسیه را خواهیم داشت. نشستی با رییس کمیته فوتسال و نایب رییس فدراسیون روسیه خواهیم داشت. کل اخبار امروز این‌ها بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره غیبت برخی اعضای هیات رییسه مثل براتی و سراجی گفت: برخی همکاران گرفتار بودند و کار داشتند. آقای براتی بیمار هستند و انشاالله زودتر سلامتی شان را به دست آورند. آقای سراجی هم هستند.
اصولی افزود: ابتدا باید استقلال هیات رییسه اتفاق بیفتد. خدمت شما هستیم و عجله نکنید. انشاالله اخبار را به زودی خدمت شما می‌گوییم.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره شایعه دخالت وزارت ورزش برای انتخاب ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون تاکید کرد: به هیچ وجه توصیه ای از سوی وزارت ورزش برای انتخاب آقای ماجدی نبود. اعضای هیات رییسه با تصمیم جمعی و بعد از بررسی همه شرایط به این جمع بندی رسیدیم. کاملا مستقل بودیم.
اصولی در پایان درباره جدایی برخی افراد از فدراسیون گفت: برخی دوستان و همکاران رییس سابق فدراسیون امروز اعلام استعفا کردند و تشریف بردند. ضرورتی ندارد وارد این فضا شویم. روبه جلو برای ثبات فوتبال ملی حرکت می‌کنیم.خدمت خبرنگاران هم هستیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است