Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@15:18:42 GMT

ادامه بردهای سینوسی اتلتیکومادرید در لالیگا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۵۹۱

ادامه بردهای سینوسی اتلتیکومادرید در لالیگا

اتلتیکو مادرید در هفته بیست‌وپنجم لالیگا مقابل اوساسونا به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید در هفته بیست‌وپنجم لالیگا مهمان اوساسونا بود که پس از هفته‌ها ناکامی توانست با سه گل به پیروزی برسد و کمی شرایطش را بهتر کند.

ژوائو فلیکس در دقیقه ۳ این دیدار توانست از توپ برگشتی از ضربه کرنر استفاده کند تا اتلتیکو خیلی زود به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو که در این دیدار خوب ظاهر نشده بود، در دقیقه ۵۹ روی ضدحمله با شوت لوییس سوارز از میانه میدان به گل دوم رسید و در آخرین دقیقه بازی هم کوره‌آ گل سوم شاگردان سیمئونه را به ثمر رساند.

با این نتیجه اتلتیکو مادرید ۴۲ امتیازی شد و فعلا به رده چهارم جدول رده‌بندی رسید. اوساسونا هم با ۳۲ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت لالیگا اتلتیکو مادرید اوساسونا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس