Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:04:07 GMT

درخواست مجلس عراق برای ممنوع الخروجی وزیر دارایی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۶۱۱

درخواست مجلس عراق برای ممنوع الخروجی وزیر دارایی

نائب رئیس اول مجلس عراق از دستگاه قضایی این کشور خواست وزیر دارایی را تا زمان تعیین تکلیف پرونده های مربوط به تخلفات وی ممنوع الخروج کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، «حاکم الزاملی»، نائب رئیس اول مجلس عراق از دستگاه قضایی عراق خواست «علی علاوی»، وزیر دارایی را ممنوع الخروج کند.

به گزارش بغداد الیوم، الزاملی در نامه ای به دستگاه قضایی عراق خواسته است با توجه به وجود پرونده های متعدد مربوط به تخلفات مالی و قانونی وزیر دارایی عراق که از سوی مجلس در دست بررسی است و وی از حضور در مجلس امتناع کرده، ممنوع الخروج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواسته است که برای حفظ اموال عمومی و تا زمان تعیین تکلیف پرونده ها و اعلام از سوی مجلس، علاوی ممنوع الخروج باشد.

از سویی دیگر علاوی در نامه ای به الزاملی گفته است در مدت کوتاه تعیین شده و در شرایط فعلی نتوانسته در مجلس حاضر شود و از محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق خواسته است رسما جلسه ای را برای رای اعتماد تعیین کند تا وی نیز به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت اقتصاد و قیمت دلار بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق ممنوع الخروج وزیر دارایی مجلس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد