Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:06:29 GMT

تشخیص ابتلا به اومیکرون از طریق گوش

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۴۶۳۰

تشخیص ابتلا به اومیکرون از طریق گوش

براساس گزارش‌ها قبل از اینکه بیماران «اومیکرون» علائمی را در کل بدن خود احساس کنند، علامت خاصی در گوش وجود دارد.

به گزارش برنا؛ براساس گزارش‌های خبری، قبل از اینکه علائم ابتلا به ویروس کرونا در بدن ظاهر شود، می‌توان علائم آن را در صدای خشن یا بم مشاهده کرد.

مبتلایان و اطرافیان آن‌ها می‌توانند این سیگنال را بشنوند و به همین دلیل هشدار اولیه ابتلا به "اومیکرون" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلال صدا با گلودرد، برجسته‌ترین علامت این گونه جدید ویروس کرونا تاکنون است.

این بدان معنی است که فرد باید در آن زمان به فکر انجام آزمایش باشد، زیرا گلودرد یکی از شایع‌ترین علائم "کووید-۱۹" است که در حال حاضر گزارش شده است و انجام آزمایش برای ویروس را ضروری می‌کند.

پروفسور تیم اسپکتور، که بر اپلیکیشنی برای ردیابی علائم کرونا نظارت می‌کند، گفت که رکورد بریتانیا در این برنامه نشان می‌دهد که گلو برجسته‌ترین علامت است که نشان می‌دهد آن‌ها Omicron دارند.

وی افزود: گلودرد واقعا یکی از علائم اصلی اومیکرون است. بسیاری از بیماران درد شدید گلو را بیشتر از آنچه در سایر سرماخوردگی‌ها برایشان اتفاق افتاده گزارش می‌کنند.

روز به روز، امیکرون علائم بیشتری را آشکار می‌کند، فراتر از آبریزش بینی و گلو درد، که برخی از آن‌ها روی پوست ظاهر می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس بریتانیا پوست اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای بهینه تکالیف محوله در حوزه مسکن کارگری و با استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن، اقدامات خود را در این حوزه توسعه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اقدامات بانک رفاه کارگران در این حوزه از طریق برگزاری جلسات مشترک با کارفرمایان و مدیران کارخانجات و واحدهای تولیدی در چارچوب طرح مذکور، شتاب گرفته و درخواست‌های واصله به قید فوریت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

این گزارش می‌افزاید، حداکثر همکاری و مساعدت از سوی این بانک در چارچوب ضوابط ومقررات ابلاغی نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های ذیربط درخصوص پذیرش درخواست‌های مرتبط با مسکن کارگران به صورت انفرادی، تعاونی‌های کارگری، کارفرمایان متقاضی بابت جامعه هدف یاد شده و به تبع آن پیمانکاران واجد شرایط حوزه ساخت مسکن کارگری صورت پذیرفته و بر حسن اجرای آن نظارت کافی و مستمر می‌شود.

شایان ذکر است، دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه طی سخنانی در سی و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه با قدردانی از آمادگی بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از ساخت مسکن کارگری، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با نیت خیر و اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران، شاهد رفع دغدغه مسکن کارگران باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مدیرعامل این بانک به من نوید دادند که در حوزه مسکن کارگری آماده توسعه اقدامات از طریق افزایش تسهیلات مربوطه هستند. بنده از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم از این طریق بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.

کد خبر 848735 برچسب‌ها کارگران بانک رفاه

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟