Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن، وجیه‌اله جعفری، معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار کرد: نوع ماده اولیه مورد نیاز تولید در ذوب‌آهن اصفهان اختصاصی است و برخی از معادن کشور آن را دارا هستند؛ سال گذشته تلاش کردیم با ذوب‌آهن یک بسته تأمین مواد اولیه آماده کنیم که هنوز هم پیگیر آن هستیم تا بتوانیم برای تأمین آن برای این کارخانه مادر صنعتی برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : تنظیم قراردادهای بلندمدت برای تأمین پایدار مواد اولیه از معادنی که با این کارخانه همخوان هستند و همچنین اکتشافات جدید را در دستور کار داریم.

جعفری تصریح کرد : معدن ققنوس به سازمان صمت استان و معاونت امور معدنی بر می‌گردد، اما ایمیدرو هم به عنوان سازمان توسعه‌ای هر کمک و حمایتی که بتواند برای تأمین پایدار مواد اولیه ذوب‌آهن و جلوگیری از تعطیلی معدن داشته باشد، انجام می‌دهد.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم در بخش‌هایی که محدوده‌های معدنی فعال وجود دارد از طریق پهنه‌ها، پروانه اکتشاف، قرارداد خرید تضمینی بین واحدهای خصوصی و غیره عمل کنیم؛ چرا که تنها به یک روش نباید اکتفا کرد که این موضوع هم نیازمند هماهنگی است.

وی در پایان بیان کرد: برقراری مجدد مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اختصاص یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن به این شرکت را پیگیر هستیم که امیدواریک به زودی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن ایمیدرو سنگ آهن مواد اولیه وزارت صمت مواد اولیه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟

پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت.

به گزارش ایلنا، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف ۵ سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از ۵ سال باید دائمی شود.

براساس این لایحه سقف قراردادهای موقت در تمام مشاغل، پنج سال خواهد بود و پس از آن، قرارداد کارگران به صورت همیشگی (در مشاغل مستمر) و یا تا پایان پروژه (در مشاغل غیرمستمر) دائمی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال