Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنرانی که داشت اعلام کرد: آینده متعلق است به مقاومت و معادله‌ای که پهپاد حسان آن را ترسیم کرده است، هر آنچه در آینده رخ می‌دهد، عظیم‌تر خواهد بود.

خبرگزاری میزان -سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنرانی که در شهر نبطیه داشت، گفت: آینده از آن مقاومت و از آن معادله‌ای که پهپاد حسان آن را ترسیم کرده است، از این‌رو آنچه در آینده رخ خواهد داد، عظیم‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آمریکایی‌ها از طریق فشار و محاصره اقتصادی و مالی لبنان به دنبال آسوده کردن دشمن صهیونیستی و کاهش نگرانی اش بودند، پرواز دیروز پهپاد حزب الله موجب بیشتر شدن نگرانی در میان اسرائیلی‌ها شد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان درادامه اظهار داشت: مزدوران آمریکا در رؤیای رسیدن به جایگاه‌های بالایی در قدرت هستند، اما من به آن‌ها می‌گویم‌ ای تمام کسانی که زیر خیمه آمریکا جمع شده اید و انتظار گدایی از کشور‌های حوزه جنوبی خلیج فارس را دارید، روزی فرا خواهد رسید که خواهید دید تمامی ثروتتان بر باد رفته است، هر کسی در هر کجا حزب الله را به چالش می‌کشد به زانو در آمده و شکست خواهد خورد. آمریکا از طریق سفارت و متحدینش برای تخریب لبنان سرمایه گذاری کرده است و تلاش دارد از طریق جمعیت‌های مختلف چهره حزب الله را خدشه دار نماید، اما من تاکید می‌کنم، ما طی چهار سال گذشته در سکوت کامل رسانه‌ای ۶ میلیون دلار برای ترمیم منازل مسکونی در بقاع و جنوب هزینه کردیم.

وی تاکید کرد: مقاومت و جامعه حامی اش قدرتمند هستند و لرزش و تزلزلی در آن‌ها به وجود نخواهد آمد. مقاومت برای آنکه همچنان الگویی به منظور رویارویی و پیشرفته باقی بماند باید همچنان سلاح به دست هوشیاری خود حفظ کرده و در امر توسعه، تنوع، تجهیز، آماده سازی و آموزش آن بکوشد. با توفیقات الهی مقاومت در لبنان به الگویی با ویژگی‌های مهم تبدیل است که می‌تواند به رغم آنکه در معرض شدیدترین هجمه‌های استکبار جهانی در عصر نوین قرار گرفته معادلات جدیدی را ترسیم و دروازه‌های وسیعی را در مقابل خود بگشاید.

بیشتر بخوانید: بیانیه حزب الله لبنان درباره ورود پهپاد به اراضی اشغالی

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب الله لبنان مقاومت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب الله لبنان مقاومت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی

دکتر عبدالحسین خسروپناه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را فقط شورا می تواند تغییر دهد و فعلا مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی تغییر نکرده است.

وی افزود: قرار بود بر اساس این مصوبه، از مناطق محروم دانشجو جذب شود و افزایش ظرفیت به منظور رفع نیاز آن مناطق طراحی شده بود. ضمن اینکه بر اساس این مصوبه مقرر شده بود که افرادی که در این ظرفیت جذب شوند باید تعهد خدمت بدهند تا در آن مناطق محروم خدمت کنند. قرار بود سازمان برنامه و بودجه هم زیرساخت های وزارت بهداشت را تامین کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: بخشی از این مصوبه که افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش بود، اجرا شد و در بخش هایی هم بیش از ۲۰ درصد ظرفیت اضافه شد. طبیعتا عدم تامین زیرساخت ها ما را در آینده با افت تحصیلی در آموزش پزشکی مواجه کند و می تواند برای آینده خطرناک باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون سلامت در شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در کمیسیون سلامت هم پزشکان، هم مهندسان مرتبط با مباحث پزشکی، هم روانشناسان و هم دیگر دست اندرکاران و صاحب نظران علم و فناوری کشور حضور دارند، از این رو شائبه تعارض منافع منتفی است. موضوع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی در این کمیسیون در حال بررسی است.

خسروپناه اظهار داشت: این مصوبه در کمیسیون سلامت در حال بررسی است و در حال جمع آوری اطلاعات جامعی در این زمینه هستند که آن را در صحن شورا ارائه کنند. اگر اعضای شورا این جمع بندی را پذیرفتند و آن را مصوب کردند یک مهلتی برای سال های آینده اجرای این مصوبه درنظر گرفته می شود.

کد خبر 6091985 زهره بال

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا