Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان شاهی گفت: با توجه به‌ نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای مردم، تشدید بازرسی ها از امروز در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به‌ نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای مردم، تشدید بازرسی ها از امروز در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: دو اکیپ گشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و عصر از ساعت ۱۵ و ۳۰ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به رصد بازار خواهند پرداخت.

شاهی خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید نیز از نیمه اسفند ماه به مدت یک ماه در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی از همراهی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سازمان صمت در انجام بازرسی از واحدهای تولید و توزیع کننده کالا و خدمات استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در این نظارت ها برخورد شدید با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

شاهی تصریح کرد: علاوه بر انجام گشت‌های محسوس در قالب گشت خودرویی، بازرسی به صورت غیرمحسوس هم انجام می شود.

وی افزود: نظارت بر واحدهای تامین و توزیع کننده کالاهای اساسی به صورت ویژه در دستور کار است و با موارد گرانفروشی، کم فروشی و احتکار برخورد جدی صورت می گیرد.

شاهی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع برخورد با احتکار کنندگان از طریق سامانه ثبت انبارها پیگیری می شود و کالاهای موجود در انبارهایی که در سامانه مذکور ثبت نشده اند، توقیف و در سطح شهر توزیع خواهند شد.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: به صورت ویژه شعبه ای برای رسیدگی به پرونده های احتکار و صدور احکام مربوطه در راستای برخورد با متخلفین و توزیع کالاهای مکشوفه در نظر گرفته شده است.

شاهی عنوان کرد: مردم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره تماس های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی  یا ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در تعمیر کولر

محمد تقی منصورکیائی رئیس اداره تعزیرات حکومتی رامسر گفت: پرونده تقلب در تعمیریک دستگاه به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رامسر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به پرداخت ۶۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

منصورکیائی گفت: با شکایت شاکی بازرسان اتاق اصناف رامسر گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • تقلب در تعمیر کولر
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل