Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی شهرستان دشتی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون حمل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مأموران انتظامی در این رابطه یک متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد

کد خبر 5428532

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی قاچاق سوخت ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان عکس استانها اردبیل واکسن کرونا آیین اعتکاف تبریز گرگان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی