Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا و والنسیا پس از اینکه هفته گذشته نتایج ناامید کننده ای کسب کردند، در مستایا به مصاف هم می روند. هواداران والنسیا پس از دو سال با فران تورسی ملاقات می کنند که تحت فشار قرار دارد و به خاطر نحوه جدایی اش باعث رنجش آنها شده است. 

والنسیا میزبان بارسلونا خواهد بود. 

اطلاعات بازی والنسیا و بارسلونا تاریخ برگزاری: یکشنبه، 1 اسفند 1400 (20 فوریه 2022)  ساعت برگزاری: 18:45 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم مستایا، والنسیا هفته برگزاری: هفته بیست و پنجم لالیگا، فصل 22-2021 داور: کارلوس دل سرو بررسی وضعیت تیم های والنسیا و بارسلونا

والنسیا: والنسیا طی هفته های اخیر چند بازی سخت را گذراند و به غیر از شکست عجیب و غریب مقابل اتلتیکو مادرید، عملکرد خوبی مقابل دیگر تیم های مطرح از خودش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بوردالاس برابر سویا، اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد شکست نخورد اما این امتیاز از دست دادن ها باعث شد که از منطقه کسب سهمیه رقابت های اروپایی دور باشد. بارسلونا کمتر از خفاش ها استراحت کرده، جو مستایا به مانند همیشه سنگین خواهد بود و این یعنی والنسیا می تواند به کسب یک نتیجه خوب امیدوار باشد. 

بارسلونا: این روزها در نیوکمپ همه از فران تورس صحبت می کنند، مهاجم اسپانیایی در دیدار مقابل ناپولی گلزنی کرد اما به خاطر فرصت های مناسبی که از دست داد و عدم نتیجه گیری تیم ژاوی، ملامت شد. تورس پس از دو سال به مستایا برمی گردد، جایی که نه خودش انتطار یک استقبال گرم را دارد و نه بارسلونا. بارسا معمولا در مستایا به مشکل می خورد و با توجه به فرم دو بازی اخیرش بعید نیست که امتیاز از دست بدهد.در حال حاضر اتلتیکو مادرید و ویارئال با دو بازی بیشتر نسبت به بارسا، در رتبه های پنجم و ششم قرار دارند. 

ترکیب احتمالی والنسیا و بارسلونا

 

 

اخبار بازی والنسیا و بارسلونا

 جدول لیگ برتر انگلیس 

 

 غایبان تیم های والنسیا و بارسلونا

 

رویارویی های اخیر والنسیا و بارسلونا

 

نمرات بازیکنان والنسیا و بارسلونا از سوی هواسکورد  

 

پیش بینی هواسکورد 

والنسیا 1-1 بارسلونا

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والنسیا و بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امیدها برای کاتالان‌ها زنده شود اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند.

با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد