Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کاکایی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۱۰ تن برنج هندی و ۷۶۷ تن برنج تایلندی تهیه و در فروشگاه‌های منتخب توزیع شده است.

وی افزود: ۱۵۴ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان تهیه و توزیع و همچنین در زمان بحران تخم‌مرغ ۱۰ تن سهمیه برای کرمانشاه جذب و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به جذب یک‌هزار تن سهمیه برنج خارجی برای استان، تصریح کرد: از میزان برنج جذب شده ۵۰۰ تن در بهمن ماه توزیع و ۵۰۰ تن باقی مانده به همراه ۳۰۰ تن سهمیه برنج تایلندی در اسفند ماه توزیع می‌شود.

کاکایی بیان کرد: تاکنون ۳۲۵ تن سهمیه شکر در استان جذب، بسته‌بندی و توزیع و ۳۰۰ تن دیگر نیز در حال جذب بوده که به دلیل نزدیکی به ایام عید از این مقدار شکر جذب شده ۱۵۰ تن برای صنف قنادان و ۱۵۰ تن دیگر در اختیار صنف نان برنجی پزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۴۷۰ تن روغن در حال توزیع در استان کرمانشاه وجود دارد اما تقاضا داریم که از ۲۰ اسفندماه به بعد روغن و شکر به میزان کافی برای پخت شیرینی شب عید برای قنادان تأمین شود تا بازار با افزایش قیمت در این صنف مواجه نشود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: با توجه به نوسان‌ها و کمبودهایی که در بازار برای برنج مشاهده می‌شود جهاد کشاورزی در تلاش برای رفع مشکل بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی کمبود برنج در بازار حل شده و همچنین تاکنون هشت هزار و ۶۳۱ بازرسی در استان انجام شده که یک هزار و ۷۵۰ مورد آنها تخلف داشته‌اند.

کاکایی خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی با همراهی فرمانداری با جدیت بیشتری برای بازرسی در صنف نانوایی وارد عمل شد و در بهمن ماه سال جاری ۲۳۷ مورد تخلف نان و آرد به ارزش ۷۵ میلیارد ریال به دلیل کم فروشی و گران فروشی شناسایی کرد.

کد خبر 5428533

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ستاد تنظیم بازار استانداری کرمانشاه جهادکشاورزی کرمانشاه صنعت آرد و نان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان عکس استانها اردبیل واکسن کرونا آیین اعتکاف تبریز گرگان بارش باران جهاد کشاورزی تن سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی