Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1401 را اعلام کرد. 

نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی قرار است فردا (یکشنبه اول اسفند) از ساعت 8 صبح برگزار شود. 

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاریس فارس درباره جزئیات نشست غیرعلنی مجلس اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هیات رئیسه مجلس قرار است 5 نفر از روسای کمیسیون‌های مجلس و همچنین 5 نماینده مجلس به قید قرعه در این نشست غیرعلنی اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از قوه مجریه هم قرار است سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و تعداد دیگری از دولتمردان در صحن مجلس حاضر شده و اظهار نظر خواهند کرد. 

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نطق نمایندگان مجلس را هم در فردا (یکشنبه) نخواهیم داشت و اگر زمان اجازه دهد نشست مجلس علنی خواهد شد در غیر این صورت نشست مجلس طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا ساعت 10 و 30 دقیقه صبح بوده و تا این زمان نشست غیرعلنی ادامه خواهد داشت. /فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: نشست غیرعلنی فردای مجلس هیات رئیسه مجلس نشست غیرعلنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی مکان صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: دامپزشکی در انجام خدمات در مدیریت و بهداشت بیماری‌های دامی در سال گذشته اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماری‌ها، اضافه کرد: هدف گذاری و اقدام سریع در خصوص جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از موضوعات ضروری است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی و برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام از موضوعات مهم در این حوزه است.

وی بیان کرد: همچنین سیاست گذاری در راستای اقدامات بهداشتی در راستای پویایی اقتصاد دریا محور و نظارت‌های بهداشتی در این زمینه بخصوص پرورش ماهی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

فرماندار کنگان نیز ضمن بر شمردن خدمات ارزنده دامپزشکی در حفظ و صیانت از سلامت مردم اظهار داشت: به مجموعه دامپزشکی به علت حساسیت بالای کار در تأمین امنیت غذایی و سلامت سفره غذایی مردم، نگاه ویژه ای دارم.

کد خبر 6098889

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران