Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:43:59 GMT

حفر چاه به باغستان سنتی قزوین آسیب نمی زند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۵۱۲۵

حفر چاه به باغستان سنتی قزوین آسیب نمی زند

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اعلام کرد: حفر چاه در منطقه باغستان سنتی قزوین برای تامین آب شرب به صورت موقت هیچ آسیبی به باغستان نمی رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درج مطالبی در فضای مجازی پیرامون حفر چاه در منطقه باغستان سنتی قزوین از سوی شرکت آب و فاضلاب استان به منظور جبران کمبود آب در شرایط اضطراری در ایام گرم سال، با هماهنگی شرکت آب منطقه ای، شورای تامین استانداری و برگزاری جلسه با مدیرعامل سازمان باغستان سنتی و نمایندگان رسمی باغداران نسبت به حفاری چاه آب شرب اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: عمق چاه ها، بالای  ۲۰۰ متر است که ریشه درختان تحت تاثیر قرار نمی گیرد و از سویی مسئولان این شرکت ضمن احترام به دغدغه باغداران مصمم هستند با کمترین آسیب و عارضه، عملیات حفر چاه را به انجام رسانده و بعد از عملیات نیز بیشتر از گذشته نسبت به آباد کردن منطقه عملیات، اقدام کنند.

بدیهی است در آینده بعد از  تامین آب شهر قزوین از سد طالقان، چنانچه ضوابط قانونی اجازه دهد، شرکت نسبت به واگذاری چاه های حفر شده برای مصرف باغداران اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان قزوین فضای مجازی شرکت آب و فاضلاب حفر چاه آبفای قزوین حفر چاه شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا رستمی گفت؛ تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر ″جهش تولید با مشارکت مردم″ را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.
وی در توضیح بیشتر بیان داشت: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه به طول می‌انجامید.
دکتر رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.
لازم به ذکر است حسب تاکید سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، ایفدانا پیگیری عملیاتی شدن بخشنامه‌هایی که با عنوان جهش تولید صادر شده اند را در دست اقدام خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • ویدیو/ آیین بیل‌گردانی؛ سنتی ۲‌ هزار ساله برای قدردانی از آب
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت