Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت قزوین  با ذکر اینکه در قضیه جهاد تبیین امام‌ خامنه‌ای حکم صریح صادر کردند، گفت: در شرایطی که حکم جهاد صادر شده، توقع است که جریان انقلابی با اشتیاق و توان مضاعف در جبهه تبیین وارد شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب فوری قلمداد کردند، گفت: تأکید امام خامنه‌ای بر جهاد تبیین و استفاده از کلماتی مثل فوری، قطعی، تکیه بکنم، جلب کنم، مکرر و مسئول هستید در سخنرانی ایشان خوبی نیست و از برخی سستی و اختلال‌ها در نظام اولویت‌سنجی جریان انقلاب حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته این تأکیدها نشانه شدت هجمه در آینده نزدیک است و به همین خاطر جهاد تبیین واجب فوری است؛ چرا که واجب فوری همان‌طوری که از نامش پیداست، واجبی است که باید در اولین زمان ممکن محقق شود و تأخیر در انجام آن جایز نیست. ضمن اینکه با صدور فرمان جهاد فوری تبیین بسیاری از امور اولویت خود را از دست می‌دهند.

خضری با اشاره به تفاوت حکم واجب فوری با واجب موسع یادآور شد: در تزاحم واجب فوری و واجب موسع اولویت با واجب فوری است؛ پس ترک واجب فوری به بهانه انجام واجب غیرفوری ممکن نیست.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با ذکر اینکه در قضیه جهاد تبیین امام‌ خامنه‌ای حکم صریح صادر کردند، گفت: مقام معظم رهبری در مورد جبهه سوریه و دفاع از حرم نه تنها حکم به جهاد نکردند، بلکه تلویحاً هم امری نفرمودند؛ اما شاهد اصرار جوانان بودیم. اما حالا در شرایطی که حکم جهاد صادر شده، توقع است که جریان انقلابی با اشتیاق و توان مضاعف در جبهه تبیین وارد شود.

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و نوآوری در حوزه جهاد تبیین ادامه داد: در این باب رهبر معظم انقلاب فرمودند عکاس جریان همافران با امکانات محدود کار تأثیرگذار و ماندگار انجام داد. بنابراین در جهاد تبیین بیش از ابزار حرفه‌ای به اندیشه خلاق و ذهن پویا نیازمندیم.

نسل امروز با "جهاد تبیین" از دستاوردهای انقلاب آگاه شودوظیفه همگان در جهاد تبیین بسط و گسترش دستاوردهای انقلاب استحجت الاسلام پناهیان:حضرت زینب(س) الگوی تمام عیار جهاد تبیین است

جهاد تبیین به فرماندهان هوشیار و مسلط نیاز دارد

امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در میدان جهاد تبین نیازمند فرماندهان هوشیار و مسلط هستیم، گفت: به همین خاطر از شما تقاضا دارم خود را به سلاح بیان، دانش بیشتر و خلاقیت مجهز کنید.

خضری افزود: با وجود حضور خیل علاقه‌مندان به انقلاب در فضای مجازی، اما این ظرفیت عظیم در خدمت جهاد تبیین نیست و ضروری است با ایجاد انگیزه و گوشزد خطرات شرایط حضور مردم در این عرصه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استانداری قزوین ستاد نماز جمعه استانداری قزوین جریان انقلاب جهاد تبیین واجب فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه تمام عیار است.

امام جمعه شهرستان دشتی افزود: امامین انقلاب، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند.

وی گفت: مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی، و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه دشتی بیان کرد: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی معلمان، مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی است که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند. معلمان و مربیان عقیدتی نقش هدایتگری و انسان سازی دارند.

حجت الاسلام زاهد دوست یادآور شد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در جهت تربیت نیروهای انقلابی وفادار به ارزش‌های انقلاب و ایجاد انگیزه بین این نیروها موفق عمل می‌کنند.

وی گفت: پاسخ غرورآفرین سپاه و عملیات وعده صادق کشور را تا سال‌ها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.

کد خبر 6094702

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود