Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای حیدری در نشست هماهنگی اجرای طرح های عمرانی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان از سال‌های گذشته با مشکلاتی نظیر بالا بودن نرخ بیکاری و محرومیت در حوزه‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا یک ظرفیت مهم برای محرومیت‌زدایی و کاهش نرخ بیکاری در استان‌ها محسوب می‌شود، برای کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به متوسط کشوری نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارگاه در اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در حوزه راه و شهرسازی، طرح‌های کشاورزی، احداث بیمارستان و ... در داخل و خارج از کشور مشارکت داشته است که این طرح‌ها با کیفیت بالا و تکنولوژی روز اجرا شده‌اند.

بیشتر بخوانید

افتتاح راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا پایان سال آینده

عموما قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در اجرای طرح‌های عمرانی از نیرو‌ها و متخصصان بومی در استان‌ها استفاده می‌کند، ورود این قرارگاه به طرح‌های عمرانی می‌تواند نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری را نیز کاهش دهد.

تکمیل باند دوم محور بروجن- لردگان به ایذه می‌تواند مشکل ترافیک و آمار بالای حوادث رانندگی در این محور را مرتفع و همچنین دسترسی به بنادر و استان مجاور را تسهیل کند.

ظرفیت‌های خوبی برای توسعه گردشگری و کشاورزی در استان وجود دارد، اما زیرساخت‌های گردشگری در استان مطلوب نیست، باید از تمامی ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری در این دو حوزه استفاده کنیم.

طبق پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده است که قرارگاه امام حسن (ع) به منظور محرومیت‌زدایی در حوزه آب و راه روستایی ورود پیدا کند، با افزایش رفاه و اشتغال پایدار در روستا‌ها شاهد مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهیم بود.

کمیسیون‌های مورد نیاز برای مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در طرح‌های عمرانی استان در اولین فرصت تشکیل شود، پیشنهاد می‌شود این قرارگاه در طرح تقاطع سه راهی هفشجان ورود پیدا کند، این طرح برای استان دارای اهمیت است.

با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا در برخی از طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری شاهد توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا خاتم الانبیا طرح های عمرانی نرخ بیکاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی