Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم‌الله جانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از انقلاب در جاده‌های روستایی منطقه زیلایی مارگون خبر داد و گفت: با توجه به حمایت استاندار و نماینده مجلس در جهت حل مشکلات جاده‌ای مناطق محروم علل‌الخصوص جاده‌های بخش زیلایی و منطقه مورزرد به دنبال تحویلی تاریخی در این منطقه محروم استان هستیم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش استاندار و معاون عمرانی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، پروژه‌های محرومیت‌زدایی،اعتبارات هدفمندی یارانه، اعتبارات توسعه راه‌‌های روستایی و مناطق محروم و توازن برای راه‌های روستایی استان اعتباری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اختصاص ۵۳۵ میلیارد اعتبار به راه‌های روستایی  دیشموک و مناطق سیلاب و کلوار، شاه غالب و زیلایی و ۸۰ میلیارد تومان از ۲۰۰ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به راه‌های روستایی مارگون و سیلاب و کلوار  تحولی شگرف ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا اردیبهشت ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و راهسازی مارگون، بویراحمد و دنا از منطقه تاک سیسه تا مورزرد زیلایی مستقر می‌شوند و پروژه راه روستایی آغاز می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس استاندار و مجمع نمایندگان استان راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود