Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاصی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این اعتبار صرف هزینه‌های تحصیل و نوشت افزار  بیش از ۳۹ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان شده است.

وی با بیان اینکه در۲ سال اخیر پنج هزار دستگاه تبلت به منظور ادامه تحصیل غیر حضوری برای مددجویان استان اصفهان خریداری شده است، یادآورشد: عمده این کمک‌ها از سوی خیران و موسسات مردمی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هماهنگی موسسات خیریه و تشکل های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)  اصفهان با اشاره به راه اندازی ۲۹ مرکز نیکوکاری دانش آموزی در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: این مراکز در زمینه جمع آوری کمک‌های خیران برای تامین نیاز تحصیلی و معیشتی دانش آموزان فعالیت می کنند.

وی ارائه تسهیلات بانکی از  محل صندوق ولایت امداد به مددجویان را از دیگر خدمات کمیته امداد امام (ره)  استان اصفهان در سال‌های اخیر اعلام کرد و گفت: وام های قرض الحسنه این صندوق به خانواده های دانش آموز نیازمند اختصاص می‌یابد.

مدیر هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)  اصفهان ادامه داد: ۵۱۵ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شده  است که بخشی از آن‌ها به صورت تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، زکات، درمان، اشتغال و مسکن فعالیت می‌کنند.

 هم‌اکنون بالغ بر ۹۶ هزار و ۳۳۱ خانوار با جمعیت ۱۸۰ هزار و ۳۶۹ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند.

برچسب‌ها لوازم التحریر کمیته امداد امام خمینی اصفهان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم التحریر کمیته امداد امام خمینی اصفهان لوازم التحریر کمیته امداد امام خمینی اصفهان دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز معلمان باید هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند و به موضوع کار فرهنگی در مدارس توجه ویژه‌ای نشان دهند.

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره ارزش و اهمیت تقوا در سعادت انسان، اظهار کرد: اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند، سرمایه انسانیت و معنویت خود را را از دست می‌دهد و دچار خسران می‌شود.

او با اشاره به اعتراض‌های اخیر دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و غرب، علیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این اعتراض‌ها بیانگر خشم جهانی علیه رژیم صهیونیستی است. نامه ۱۰ سال قبل مقام معظم رهبری به جوانان غربی منشأ اعتراض‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) در مواجهه با جریانات انحرافی آن دوران، با روش جهاد تبیین مقابله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور