Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@04:56:16 GMT

آتش‌سوزی در پمپ بنزین مشکین‌دشت مهار شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۵۸۰۳

آتش‌سوزی در پمپ بنزین مشکین‌دشت مهار شد

سلیمان قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱ و ۵۵ دقیقه بامداد یکشنبه با گزارش وقوع آتش‌سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع، جنب تالار پذیرایی مهر و ماه و احتمال حتمی گسترش حریق، تیم عملیات اطفای حریق ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید در محل سوخت‌گیری این پمپ بنزین بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی و به واسطه آن یکی از پمپ‌ها طعمه حریق شد که طی آن کارگران پمپ بنزین با مشاهده صحنه حریق و با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی بلافاصله اقدام به اطفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش‌نشانی شهرداری مشکین‌دشت تصریح کرد: پس از اعلام وقوع این حریق تیم عملیاتی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام و در یک عملیات اجرایی واکنش سریع، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از بروز فاجعه حریق پیشگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی برای کارکنان چنین محیط‌های خطرناکی قبلاً انجام گرفته است، متذکر شد: مسئولان جایگاه سوخت بایستی به امر ایمنی توجه ویژه‌ای داشته و ارتقای سطح ایمنی و آموزش را در اولویت کاری قرار دهند که لحظه‌ای غفلت یک عمر پشیمانی می‌تواند به دنبال داشته باشد.

کد خبر 5428596

منبع: مهر

کلیدواژه: مشکین دشت آتش نشانی آتش سوزی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها همدان اردبیل واکسن کرونا گرگان آیین اعتکاف تبریز بارش برف مشکین دشت پمپ بنزین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد