Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:06:20 GMT

یادمان تخصصی شهدای ورزشکار در ایلام ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۵۸۴۷

یادمان تخصصی شهدای ورزشکار در ایلام ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری عصر شنبه در نشست ستاد پشتیبانی از راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور مزیت منحصر به فرد جمهوری اسلامی و انقلاب است که کم از آن استفاده کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام لبریز از ظرفیت‌های پنهان و شکوفا نشده است، افزود: استان ایلام در مقوله گردشگری هم ظرفیت ملی و منطقه‌ای قوی دارد و هم پیرو سخنان مقام معظم رهبری در خصوص زمین فوتبال چوار، می‌تواند گردشگری جهانی هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مقام معظم رهبری راهیان نور را یک سنت حسنه و یک قدرت نرم می‌داند، در گام دوم انقلاب اسلامی، راهیان نور جایگاه ویژه ای دارد.

مطهری تصریح کرد: مهمترین مرحله راهیان نور زیارت است، اگر بخواهیم زیارت خوب رقم بخورد باید جذاب سازی، آسان سازی، ارزان سازی و ایمن سازی انجام گیرد.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور افزود: در بحث بمباران زمین فوتبال چوار که مقام معظم رهبری عنوان داشتند باید این حادثه در ابعاد جهانی شناخته شود، پیشنهاد شده است که اگر طرح آن در استان آماده شود، با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران و کمک فدراسیون فوتبال، یادمان تخصصی شهدای ورزشکار در این منطقه ساخته شود.

وی گفت: امیدواریم که با کمک مسئولان استانی طرح جامع آن نوشته شود و در برنامه ۵ ساله هفتم یکی از برنامه‌های ملی وزارت ورزش و جوانان شود.

کد خبر 5428604

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور ایلام بسیج ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها همدان اردبیل واکسن کرونا گرگان آیین اعتکاف تبریز بارش برف راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری