Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از "سی ان ان"، وزیر امورخارجه جدید آلمان در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ افزود، اتحادیه اروپا همچنین "مشخص کرده است که فعال شدن این تحریم‌ها محدود به ورود نیروها به خاک اوکراین نیست."

بائربوک این مطالب را پس از دیدار با نمایندگان اتحادیه اروپا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، سناریوهای مختلف درحال آماده‌ شدن است و "ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از به واقعیت تبدیل شدن آن‌ها انجام می‌دهیم."

وزیر خارجه آلمان ادامه داد: همیشه شدیدترین واکنش بهترین سلاح نیست. بنابراین ما باید وضعیت را از نزدیک دنبال کنیم و بر اساس آن ارزیابی‌های خود را ارائه دهیم. همانطور که اعلام کرده‌ام بدترین حالت دخالت بیشتر است و ما در تلاش هستیم که از آن جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان خواستار علنی شدن تحریم‌ها علیه روسیه شد و اعلام کرد: با این موضع که تحریم‌ها فقط پس از تهاجم روسیه به اوکراین باید اعلام شوند مخالف است.

رئیس جمهور اوکراین در تداوم فضاسازی‌های غرب مبنی بر حمله احتمالی روسیه به کی‌یف در روزهای آینده ادعا کرد: بعد از وقوع بمباران و بعد از اینکه به سوی کشورمان شلیک شود، یا بعد از آن که مرزها و اقتصاد خود را از دست دهیم، به این تحریم‌ها چه نیازی داریم؟ 

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز روز شنبه در آلمان اعلام کرد که اگر روسیه به اوکراین حمله کند ما تحریم‌های گسترده مالی و کنترل‌های صادراتی علیه این کشور وضع خواهیم کرد. 

معاون بایدن ادامه داد: ما موسسات مالی و صنایع مهم روسیه را هدف قرار خواهیم داد. همچنین آن‌ها را که در این تهاجم بدون دلیل همدست هستند و مسکو را کمک و تشویق می‌کنند، هدف قرار خواهیم داد. 

روابط مسکو و کی یف از سال ۲۰۱۴ تیره شده و این تنش تحت تاثیر فضاسازی‌های تبلیغاتی آمریکا و متحدانش شدت گرفته است. 

روسیه تضمین‌ها و درخواست‌های امنیتی را برای ایالات متحده آمریکا فرستاده و در آن بر توقف هرگونه رزمایش نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه و همچنین خروج نیروهای این سازمان از اروپای شرقی تاکید کرده است. 

 
 
  
 

منبع: الف

کلیدواژه: تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد